نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

۱۰۱ روستا در الیگودرز فاقد جاده دسترسی /۸۰۰ کشته و زخمی در جاده‌های الیگودرز

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۲:۲۵
کد خبر: ۶۰۶۱۷۰
۱۰۱ روستا در الیگودرز فاقد جاده دسترسی /۸۰۰ کشته و زخمی در جاده‌های الیگودرز
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت : به تنهایی ۱۰۱ روستا فاقد جاده دسترسی هستند و به دلیل نداشتن جاده از سایرخدمات نیز همچون گازرسانی، برق رسانی و آنتن دهی تلفن همراه و تلفن ثابت محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  محمد خدابخشی در جمع خبرنگاران گفت : وضعیت لرستان در زیرساخت ها به گونه ای است که در شهرستان الیگودرز به تنهایی ۱۰۱ روستا فاقد جاده دسترسی هستند و به دلیل نداشتن جاده از سایرخدمات نیز  همچون گازرسانی، برق رسانی و آنتن دهی تلفن همراه و تلفن  ثابت محروم هستند.

خدابخشی در ادامه تاکید کرد: از مسئولان انتظار داریم با توجه به اینکه همه شهروندان حق برخورداری برابر دارند و اساس نظام جمهوری اسلامی نیز برپایه عدالت شکل گرفته است، نگاه یکسانی به مناطق مختلف کشور داشته باشند و فرآیند توسعه کشور را به صورت متوازن دنبال کنند.

وی درخصوص قول وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی به وضعیت راه های این منطقه گفت: علیرغم صدور دستور وزیر و عنایت ویژه وی تاکنون اقدام متناسب با مشکلات الیگودرز توسط زیرمجموعه ایشان انجام نشده است و سازمان برنامه و بودجه نیز بایستی نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته برای ایجاد زیر ساخت ها داشته باشد.

رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه و  وزارت راه و شهرسازی باید کمک کنند و  نگاه ویژه ای به مناطقی که جاده های آن ها تبدیل به قتلگاه شده است و همچنین روستاهای پرجمعیت آن فاقد جاده دسترسی است، داشته باشند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ تا به امروز یعنی در ۴ سال اخیر، ۱۱۷ نفر در جاده های الیگودرز کشته شده اند و همچنین در هر سال بنا به آمار مراجع رسمی بین ۷۰۰ تا  ۸۰۰ نفر در جاده های الیگودرز کشته و زخمی می شوند که آمار نگران کننده ای است و باید با بهبود وضعیت جاده های این استان، برای کاهش آمار تلفات در حوادث رانندگی تلاش  کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز