عضویت یک ارومیه‌ای در شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۷:۵۵
کد خبر: ۶۰۶۵۶۱
عضویت یک ارومیه‌ای در شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته
با انتصاب جواد سلیمی در شورای داوری WKF پس از ۴۷ سال کاراته ایران صاحب کرسی داوری جهان شد

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، جواد سلیمی رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی، رئیس کمیته داوران کشورمان و از داوران جهانی این رشته روز گذشته از سوی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته به عضویت شورای داوران فدراسیون جهانی درآمد.

شورای داوری فدراسیون جهانی کاراته جدا از 5 عضو هیات رئیسه، دارای 14 عضو است. خاویر اسکالانته از سوئد، هامارا از نروژ به عنوان رئیس و دبیر این کمیته فعالیت دارند. فریبا مدنی از آمریکا، پاولند از فرانسه به عنوان معاونین دبیر و رولند لوینگر از آلمان بعنوان مشاور کنسول داوری هستند.

اعضای کمیته داوری فدراسیون جهانی علاوه بر جواد سلیمی از کشورمان، منصور السلطان از کویت، آرناس از آرژانتین، باکستر از امریکا، کوباس از ترکیه، لیم از مالزی، زیتونی از مراکش، موهی از مصر، اورتگا از فرانسه، پانوسیان از استرالیا، سان چانگ از ماکائو، تاکاهاشی از ژاپن، ویسبوک از استرالیا و ولاسکو از اسپانیا هستند.

اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته روز گذشته در نامه ای به محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کشورمان، با اعلام خبر عضویت جواد سلیمی درکمیته داوران فدراسیون جهانی برای جواد سلیمی در مسئولیت تازه اش آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز