فرماندار شمیرانات اظهار کرد:

٣٥ پروژه عمرانى در شمیرانات افتتاح مى شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۷:۵۹
کد خبر: ۶۰۶۸۴۳
٣٥ پروژه عمرانى در شمیرانات افتتاح مى شود
عزت الله خان محمدى در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شمیرانات گفت، براى توسعه ى شهرستان باید به زیرساخت ها توجه کرد و همچنین صنعت گردشگرى و کشاورزى را پایه هاى توسعه ى این شهرستان دانست.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، عزت الله خان محمدى فرماندار شمیرانات، عصر امروز در مراسم افتتاحیه چند پروژه عمرانى که به مناسبت هفته دولت  و با حضور محسن حاجى میرزایى دبیر هیئت دولت در این شهرستان برگزار شد، از افتتاح ٣٥ پروژه دولتى که توسط ١١ دستگاه آماده شده بودند خبر داد.

وى در ادامه افزود براى توسعه ى شهرستان شمیرانات باید به زیرساخت ها توجه کرد و همچنین صنعت گردشگرى و کشاورزى را پایه هاى توسعه ى این شهرستان دانست.

فرماندار شمیرانات اظهار داشت محصول باغات این شهرستان مرغوب ترین محصولات استان تهران مى باشد اما به دلیل اقتصادى نبودن کشاورزى براى مردم، ما شاهد تغییر کاربرى این باغ ها و ویلا سازى هستیم؛ و همچنین نامناسب بودن محورهاى ارتباطى را معضلى براى صنعت گردشگرى این شهرستان دانست.

 وى عنوان کرد بخش خصوصى در این شهرستان در راستاى ایجاد اقتصاد مقاومتى طرح هاى متعددى آماده کرده است و از سرمایه گزارى ١٠ هزار میلیاردى توسط بخش خصوصى خبر داد؛ عزت الله خان محمدى افزود براى آغاز این طرح  ها موانعى موجود است که دستگاه هاى دولتى باید آن موانع را برطرف سازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز