مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان:

افتتاح ۷ تعاونی در سطح استان طی هفته تعاون /لزوم توجه به اقتصاد "روستا محور"

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۱:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۱۲۶
افتتاح ۷ تعاونی در سطح استان طی هفته تعاون /لزوم توجه به اقتصاد روستا محور
علی آشتاب گفت:هفته تعاون از یازدهم شهریور شروع می‌شود و مهمترین هدف ما در این هفته ترویج فرهنگ تعاون با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آشتاب با بیان اینکه تعاونی‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند،اظهارداشت: مهمترین برنامه ما این است که فرهنگ کار گروهی و جمعی را ترویج دهیم تا مردم وی افزود: توجه به مسائل خرد و خانگی که از پیکره‌های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند از دیگر اهداف مهم ماست و با ترسیم مزایای فعالیت در این بخش‌ها به دنبال ترویج آن هستیم که با پیگیری‌های انجام شده اعتبار خوبی برای توسعه این مشاغل گرفته‌ایم.

آشتاب بیان کرد: جشنواره معرفی تعاون‌گران برتر استان دوازدهم شهریور با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود و 15 تعاون‌گر برتر به‌علاوه فرماندار نمونه بخش تعاون تجلیل خواهند شد.

وی تصریح کرد: در جشنواره ملی هفته تعاون نیز یکی از تعاونی‌های دانش‌بنیان لرستان به‌عنوان تعاون‌گر برتر انتخاب شده است.

آشتاب با اشاره به اجرای برنامه‌های تشویقی، تبلیغی و ترویجی تعاون در سطح استان، خاطر نشان کرد: در هفته تعاون بالغ بر هفت تعاونی را در سطح استان افتتاح خواهیم کرد.

وی عنوان  کرد: در بحث سند سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال استان توجه ویژه‌ای به بخش تعاون شده است. تعدادی تعاونی وجود دارد که بنا به دلایلی دچار مشکل هستند که قصد داریم آنها را سروسامان دهیم.

وی دتاکید کر: توجه به اقتصاد "روستا محور" با موضوع تعاون یکی از سیاست‌های اصلی ماست و با توجه به ظرفیت‌هایی که لرستان در این بخش دارد، امیدواریم بتوانیم این کار را به‌ خوبی اجرا کنیم و ثمره‌ی آن را ببینیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز