۲۵ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در پلدشت به بهره برداری رسید

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۰:۴۰
کد خبر: ۶۰۷۱۸۵
۲۵ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در پلدشت به بهره برداری رسید
۲۵ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری در پلدشت افتتاح شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فرماندار پلدشت در رابطه با طرح های افتتاحی این شهرستان گفت: افتتاح ۲۵ طرح عمرانی با یکهزار میلیارد ریال هزینه در پلدشت در هفته دولت ۹۶ بیانگر همت دولت تدبیر و امید برای توسعه این شهرستان محروم است.

اکبر عبداله نژاد افزود: بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار در ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان با بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال هزینه از جمله مهمترین این طرح هاست.

به گفته وی از دیگر طرح های مهمی که در هفته دولت ۹۶ در این شهرستان به بهره برداری رسیده است می توان به سامانه بهبود کیفیت آب شرب در هفت روستا با ۱۵ میلیارد ریال هزینه اشاره کرد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۹ واحد مسکن روستایی و مددجویی نیز اضافه کرد: طرح های دهیاری های شهرستان با بیش از هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شامل آسفالت ریزی، احداث پل روستایی، سیل بند و جدول گذاری از دیگر طرح های عمرانی افتتاحی در هفته دولت امسال است.

فرماندار پلدشت اضافه کرد: طرح های گازرسانی به سه روستای شهرستان با بیش از ۲۱ میلیارد ریال هزینه و ساختمان شهرداری نازک با ۶ میلیارد ریال هزینه نیز از دیگر طرح های عمرانی است.

عبداله نژاد بیان کرد: بهره برداری از سیستم های ایمنی و هشداردهنده سد ارس ۲ و آغاز عملیات نصب این سیستم ها در سد قیقاج با ۸۰ میلیارد ریال هزینه از سایر دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

وی با اشاره به طرح های کلنگ زنی شده در این هفته، اظهار کرد: طرح آبیاری تحت فشار، ۲ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در شهرهای پلدشت و نازک با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از طرح هایی است که همزمان با هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت پیش بینی برای بهره برداری از طرح های آبیاری تحت فشار حدود یکسال و مراکز جامع سلامت حدود ۲ تعیین شده است، گفت: توسعه زیرساخت ها به واسطه بهره برداری از این طرح ها در توسعه این شهرستان محروم تاثیرگذار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز