تغییر و تحولات در ورزش آغاز شد؛

جوان‌گرایی و خردجمعی در ورزش خراسان رضوی

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۰:۳۸
کد خبر: ۶۰۷۲۷۴
جوان‌گرایی و خردجمعی در ورزش خراسان رضوی
این‌روزها ورزش و جوانان استان دچار تغییر و تحولات فراوانی شده است تغییری که نشان از رشد و شکوفایی و تحول ورزش استان می‌دهد.
کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تمام هجمه‌ای که شد این‌بار ایستاد و به وعده خود عمل کرد، وی تغییرات را نشانه تحول و پویایی جامعه ورزش و جوانان دانست و امیدوار شد جوانگرایی و خردجمعی بتواند ورزش استان را از رخوت و سستی نجات دهد.
کارنامه «کوروش صبوریان» در آموزش و ورزش همگانی و ورزش بانوان دارای رتبه برتر کشور است و در ورزش قهرمانی هم به جز تیم‌داری و جذب اسپانسر خوب و قابل قبول بوده با انتصاب «مجید پوررضایی» به عنوان معاون فرهنگی و امور جوانان که در جذب بخش مشارکت‌ها و مدیریت مشهد مقدس خوب عمل کرده می‌توان نویدبخش روزهای خوب در بخش جوانان و امور فرهنگی استان و پوشش با مستندسازی و همچنین افزایش آمار سمن‌ها و دغدغه‌های جوانان از سوی یک مدیر جوان بود، اما در حوزه معاون توسعه منابع «هوشنگ ولی‌پور» که مدیرکلی یک استان را در کارنامه خود دارد بدون‌شک شاهد روزهای خوبی برای نیروی انسانی و بخش اداری و مالی و منابع هیات‌های ورزشی استان خواهیم بود.
بدون شک تغییر سازنده، لازمه هر سازمانی هست و انتصاب یک جوان باانگیزه در سمت مدیر روابط‌عمومی هم نشان از ریسک‌پذیری مدیرکل دارد. رسانه‌های استان امید دارند در این قسمت که خلا زیادی در ارتباط با روزنامه‌ها و اصحاب رسانه‌ها می‌شد پر شود.

 

نظر شما