طی مراسمی با حضور مسوولان؛

دومین جشنواره ملی عکس قزوین به کار خود پایان داد

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۰۷۴۱۹
دومین جشنواره ملی عکس قزوین به کار خود پایان داد
مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس قزوین طی مراسمی با حضور مسوولان برگزار و این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به مناسبت نکوداشت هفته قزوین، دومین جشنواره ملی عکس قزوین با حضور ۴۴۰عکاس استانی و کشوری و انتخاب برترین ها به کار خود پایان داد.

در این جشنواره  سه هزار و 258فریم عکس از ۴۴۰عکاس استانی و کشوری با ارسال اثار نفیس خود در این فعالیت فرهنگی شرکت کردند که با نظر هیات داوران آثار برتر در چهار بخش معرفی شدند.

در بخش ویژه دومین جشنواره ملی عکس قزوین، «فاطمه عرفانیان» از استان زنجان، «حسین حیدری» از آذربایجان شرقی و «عرفان نصیری فرد» از قزوین به عنوان رتبه های برتر شناخته شدند.

در بخش «نمادهای قزوین» دومین جشنواره ملی عکس قزوین نیز «فرشید احمدپور از استان آذربایجان شرقی صاحب رتبه اول شد، «حمید سبحانی» از خراسان رضوی در رده دوم قرار گرفت و «محس کابلی» از گلستان در مکان سوم جای گرفت.

در بخش عکس از چهره شهر قزوین رتبه اول به استان گیلان رسید و سهیل زند آذر توانست هدیه نقدی 2میلیون تومانی، تندیس و لوح تقدیر را دریافت کند، همچنین آیسان حقیقت از قزوین در رده دوم قرار گرفت و غزاله عمیدی از قزوین در سکوی سوم ایستاد.

جایزه ویژه شهردار قزوین نیز به عکاسان برتر «شیرین رضامند» از قزوین، «مهرداد فتحی» از زنجان و «امیر مهدی نجفلو شهپر» از استان همدان تعلق گرفت.

در این جشنواره به نفر اول 2میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان و نفر سوم پانصد هزارتومان هدیه نقدی، تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.

داوری آثار این جشنواره توسط مسعود زنده رود، سیف الله صمدیان و مهدی مومن نژاد صورت گرفت.

2560354

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز