مسئول هماهنگی مصلی اردبیل:

نماز عید قربان به امامت آیت‌الله عاملی در شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۰:۱۸
کد خبر: ۶۰۷۴۴۱
نماز عید قربان به امامت آیت‌الله عاملی در شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود
مسئول هماهنگی مصلی اردبیل گفت:‌ نماز عید سعید قربان از حدود ساعت هفت فردا به امامت آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان در شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،حامد علامتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: برای برگزاری دعای عرفه و نماز عید سعید قربان مساجد و مصلی اردبیل پذیرای مردم متدین و مسلمان اردبیل خواهد بود و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مصلی اردبیل در روز عید سعید قربان بیان کرد: در این روز اقامه نماز صبح توسط نماینده ولی فقیه در استان در ساعت 4:45 صبح در محل مصلی امام خمینی اردبیل برگزار و پس از آن دعای عهد و دعای ندبه در سال 6:15 دقیقه قرائت خواهد شد.

علامتی از اقامه نماز عید قربان توسط آیت‌الله عاملی خبر داد و افزود: نماز عید سعید قربان در حدود ساعت هفت صبح
در محل "شهیدگاه" اردبیل اقامه می‌شود و خطبه‌های نماز عید توسط امام جمعه اردبیل ایراد خواهد شد.

مسئول هماهنگی مصلی اردبیل با اشاره به خدمات‌رسانی‌ نهادهای مختلف برای نمازگزاران عید سعید قربان تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری  از ساعت پنج صبح برای انتقال مومنین نمازگزار، از میادین اصلی شهر خدمات ارائه خواهند کرد.

وی گفت: برای رفاه حال مؤمنین و نمازگزاران، سرویس‌های بهداشتی مساجد آقا میرزاعلی اکبر مرحوم، گازران و مصلی اردبیل در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

علامتی با اشاره به برگزاری مراسم روز عرفه اظهار کرد: مراسم پرفیض دعای عرفه امروز از ساعت 16:30 در محل بازار مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که برنامه‌های مداحی و سخنرانی نیز برای این مراسمدر نظر گرفته شده است.

 

نظر شما