ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل

هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل جزء هیأت‌های منتخب کشور است

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۰۷:۲۴
کد خبر: ۶۰۷۸۶۰
هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل جزء هیأت‌های منتخب کشور است
رامین عسلی صاف به عنوان تنها نامزد ریاست هیئت پزشکی ورزشی با کسب ۱۴ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان انتخاب شد.

به گزارش برنا،ایوب بهتاج با بیان اینکه تعامل بیشتر با سایر هیئت‌ها از سوی هیئت پزشکی ورزشی مورد تأکید است، اضافه کرد: انتظار می‌رود با بهبود تعاملات زمینه حمایت از قهرمانان و ارائه خدمات درمانی فراهم شود.

وی همچنین به ضرورت وسعت‌بخشی به خدمات هیئت استانی تأکید کرد و گفت: از سویی برگزاری کارگاه‌های تخصصی به ویژه با رویکرد دوپنیگ و مکمل‌ها مورد تأکید است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل با وجود خرید دستگاه پیشرفته لیزر درمانی، ریالی کمک مالی انجام نشد، ادامه داد: با توجه به نزدیکی به آغاز مسابقات آسیایی، نیازمند برنامه‌ریزی خاصی از سوی هیأت پزشکی ورزشی استان برای حمایت از ورزشکاران منتخب اردبیلی و حضور موفق در مسابقات پارالمپیک، المپیک و رقابت‌های آسیایی هستیم.

بهتاج افزود: با تشکیل کارگاه‌های تخصصی و نگاه ویژه به مباحث آموزشی مربیان و ورزشکاران، عملکرد هیأت‌های ورزشی به شکل مطلوبی بهبود یافته و گزارش‌های بیشتری از موفقیت‌ها و افتخارآفرینی جامعه ورزشی استان اردبیل ارائه خواهد شد.

در این جلسه رئیس جدید هیئت پزشکی ورزشی استان نیز از جمله برنامه‌های خود را ارائه خدمات توان‌بخشی عنوان و تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان و ورزشکاران موردتوجه قرار خواهد گرفت.

رامین عسلی صاف افزود: همکاری با سایر هیئت‌های ورزشی استان و ارائه خدمات به ورزشکاران از جمله محورهای فعالیت هیئت پزشکی ورزشی استان است.

گفتنی است رامین عسلی صاف به عنوان تنها نامزد ریاست هیئت پزشکی ورزشی با کسب ۱۴ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان انتخاب شد.

 

نظر شما