صبوریان :

بیش از ١٠ درصد‏ ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی ترکمنستان ورزشکاران خراسانی هستند

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۶:۳۸
کد خبر: ۶۰۸۰۲۷
بیش از ١٠ درصد‏ ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی ترکمنستان ورزشکاران خراسانی هستند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت : بیش از ١٠ درصد از ترکیب ورزشکاران اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیای ترکمنستان را وزشکاران خراسانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در این خصوص اظهار کرد : کاروان ورزشی کشورمان به زودی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ ترکمنستان اعزام خواهد شد و ورزشکاران خراسان رضوی توانسته‌اند حضور قابل توجهی در این کاروان و در ترکیب تیم‌های ملی داشته باشند.

وی افزود : رقابت‌های آسیای ٢٠١٧ در عشق آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد و طی ۱۲ روز ورزشکاران از کشور‌های مختلف در ۲۱ رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، در این مسابقات ۳۳۷ مدال آسیایی طی ۱۶۰ مسابقه توزیع خواهد شد و این مسئله اهمیت قابل توجهی برای کشور‌های مختلف دارد.

صبوریان خاطرنشان کرد : پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از ۲۶ شهریور تا ۵ مهرماه برگزار خواهد شد ، اما حضور ۶۱ کشور از آسیا و اقیانوسیه حساسیت و شور و هیجانی بسیاری را در منطقه ایجاد می‌کند که امیدوارم ورزشکارانمان بتوانم در بهترین سطح برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد : ‌ورزشکاران خراسان رضوی سهم قابل توجهی را در کاروان اعزامی کشورمان به این رقابت‌‌ها دارند و بیش از ۱۰ درصد نفرات این کاروان خراسانی هستند که برای ما یک افتخار محسوب می‌شود و به امید خدا با کسب موفقیت این عزیزان در این مسابقات تمام کشور به ورزشکاران خراسانی افتخار خواهند کرد.

وی عنوان کرد : از استان خراسان رضوی ۲۲ ورزشکار ، ۶ مربی و سرپرست و یک داور در قالب کاروان اعزامی کشورمان به رقابت‌‌های آسیایی ۲۰۱۷ ترکمنستان حضور دارند.

صبوریان تاکید کرد : قطعا این مسابقات می تواند میدان آماده سازی و تجربه خوبی برای ورزشکاران استان جهت حضور در رقابت های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ باشد.

لازم به ذکر است از استان خراسان رضوی در رشته کوراش بانوان محبوبه بیدل و تکتم بیدل (مربی)، در رشته شنا آریا نسیمی شاد، محسن مهمان نواز و سینا غلام پور، در رشته کشتی پهلوانی احمد میرزاپور و عبدالرضا کارگر (مربی)، در رشته کشتی سنتی احمد میرزاپور، مهدی ترابی، مهدی زاده ، آقای صحرائی (سرپرست) و امین رشیدالمیر (مربی)، در رشته فوتسال قدرت بهادری حسین طیبی، مهدی جاوید و کریمیان (سرپرست)، در رشته شطرنج میترا حجازی پور، وصال حامدنیا، مرصاد خداشناس و مسعود مصدق پور در رشته تنیس مهدی ملک زاده (داور) در رشته دوچرخه سواری مهدی دانشور در رشته دو ومیدانی حسن تفتیان و در رشته کوراش آقایان قنبرعلی قنبری، امید تیزتک، مجتبی تیز بین، مجتبی زمانی، کامران رستمی و خسرو دلیر (سرمربی) از جمله نفراتی هستند که به این مسابقات اعزام می‌شوند.

 

نظر شما