پرفسور سمیعی در بجنورد مطرح کرد ؛

ایران در تمامی رشته ها بهترین متخصص ها را دارد

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۷:۰۱
کد خبر: ۶۰۸۲۷۴
ایران در تمامی رشته ها بهترین متخصص ها را دارد
پرفسور مجید سمیعی ایران در تمامی رشته های علمی در دنیا بهترین متخصصین را دارد که باید با فراهم سازی امکانات لازم از وجود آنان به نحو احسن بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛برترین جراح مغز و اعصاب دنیا اظهار کرد: درخواست من از مسئولین استان خراسان شمالی این است که موافقت نامه هایی که امضاء خواهد شد را در ویترین ها نگذارند و با موافقت همه جانبه این پروژه ها را برای پیشرفت خراسان شمالی عملیاتی کنند.‍

‍  پروفسور مجید سمیعی بابیان اینکه گذشتگان ما در حوزه علم و دانش چیزهایی از خود به جا گذاشتن که ما اکنون باید به این علم برگردیم، افزود: ارتباط قلبی، تربیت فرزند در میان خانواده در ایران از مقوله های بسیار مهم است که در هیچ کشوری در دنیا به این قدرت مشاهده نکرده ام.

وی با بیان اینکه سیاست و اقتصاد دو مقوله ای است که هیچگاه وارد آن نشده ام، خاطرنشان کرد: اگر افرادی این مباحث را به من ربط می دهند کسانی هستند که می خواهند من را دشمن ایران معرفی کنند.

پروفسور سمیعی اظهارداشت: تمام جوانان و دانشجویان باید بدانند برای پیشرفت کشور چه کارهایی از آنها انتظار می رود.

آماده تبادل دانشجو هستیم

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: امروز افتخار حضور بهترین جراح مغز و اعصاب را در استان داریم که امیدواریم بتوانیم در حوزه های مختلف از جمله تبادل دانشجو و تربیت متخصصین توسط دکتر سمیعی داشته باشیم و بتوانیم از تخصص ایشان بهره ببریم.

وی افزود: این آمادگی را داریم که شماری از پزشکان برای فراگیری آموزش های تخصصی لازم به کشور آلمان سفر داشته باشند و امیدواریم پروفسور سمیعی سهمیه ای برای این امر اختصاص دهند

در پایان این نشست لوح شهروند افتخاری توسط استاندار خراسان شمالی به پروفسور سمیعی اهدا گردید

 

خبرنگار : منیژه سهرابی راد

 

نظر شما