حجت الاسلام کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در ارومیه برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۰۹۱۰۱
نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در ارومیه برگزار می شود
نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای اواخر شهریورماه در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شهریورماه امسال، چندین برنامه فرهنگی در استان برگزار خواهد شد که برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای از آن جمله است.

کریمی گفت: نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان، ۲۰ الی ۲۴ شهریورماه در محل نمایشگاهی ارشاد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود ۱۱۰ غرفه محصولات و آثار خود را به نمایشگاه به دید عموم خواهند گذاشت و علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه از نمایشگاه بازدید و بازی های مجوزدار و نرم افزارها را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنند ضمن اینکه در این نمایشگاه، کنسول‌های بازی نیز تا ۴۰ درصد تخفیف برای عموم به فروش خواهد رسید.

وی افزود: ۲۰ هزار حلقه لوح فشرده حاوی بازی های مجوزدار برای کودکانی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند هدیه داده خواهد شد.

برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: : همزمان با نمایشگاه بازی های رایانه ای، مسابقه جایزه بزرگ در دو رشته "فیفا ۱۷"و "پی اس" برگزار می‌شود و تا ۱۹ شهریورماه زمان برای ثبت‌نام وجود دارد که با هماهنگی‌های انجام‌شده ثبت‌نام آن از طریق سایت انجام می‌شود.

کریمی گفت: در هر دو رشته ۳ نفر برگزیده می‌شوند و برای نفر اول یک دستگاه پی اس ۴ و یک حلقه بازی با ارزش مادی بالا داده می‌شود و برای نفر دوم نیز یک دستگاه ایکس باکس و یک بازی اصلی و به نفر سوم نیز ۳۰۰هزار تومان جایزه داده می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز