معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

شهرداران استان اقدامات خود را مستند سازی کنند

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۴:۳۲
کد خبر: ۶۰۹۶۱۲
شهرداران استان اقدامات خود را مستند سازی کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت:شهرداران استان باید تمام اقدامات و فعالیت های خود را برای استفاده آیندگان از این اقدامات مستند سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد حسین علی نیا در نشست تخصصی شهرداران استان اظهار داشت:حل مشکلات مردم، رسیدگی به مناظر شهری و توسعه آن با مدیریت وبرنامه ریزی از مهمترین و با اولویت‌ترین برنامه‌های شهری است که شهرداران باید به مباحث مدیریت شهری توجه جدی تری داشته باشند.

وی برگزاری این نشست تخصصی را برای تبادل تجارب شهرداران مطلوب دانست و ادامه داد: با بهره گیری از دانسته های آنها به روشهای خوب در شهرداری خواهیم رسید.

علی نیا تصریح کرد:شهرداران در پیشانی خدمت به مردم قرار دارند و باید از آن بعنوان بهترین فرصت خدمات رسانی در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به شهرداران اظهار داشت:باید در تمام برنامه ریزی های خود ابتکار و خلاقیت داشته باشید چرا که ایده پردازی در امور خود منجر به ایجاد درآمد پایدار میشود که البته در این مسیر می توانید با سایر شهرداران نیز تبادل نظر هم داشته باشید .

علی نیا خواستار تعامل هرچه بیشتر شهرداران با اعضای شورای اسلامی شهر شد و افزود: باید با همفکری و مشورت شهردار و اعضای شورا، در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: کمک های دولت به شهرداری ها چه به صورت نقدی و چه غیر نقدی و در قالب وسائل نقلیه، امداد و نجات و قیر و آسفالت است.

علی اصغر شاکری در بخش دیگر سخنان خود مهم ترین اصل مورد توجه شهرداری ها را توجه ویژه به درآمد پایدار شهرها دانست و ادامه داد: باید از تجربیات دوره های گذشته درس گرفت تا بتوان با برنامه ریزی صحیح خدمت شایسته ای را در شان مردم انجام داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز