"فرماندار پلدختر" تاکید کرد:

دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به ورزش دارد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۰:۵۲
کد خبر: ۶۰۹۷۲۵
دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به ورزش دارد
نعمت الله دستیاری گفت:به خاطر نبود کارخانه وصنایع بحث اسپانسربرای ورزشکاران شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛"دستیاری"  در نشست بررسی مشکلات ورزش شهرستان پلدختر ومعمولان با سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی که صبح روز سه شنبه در سالن کنفرانس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برگزار شده بودبا اشاره به اهمیت روح پهلوانی واخلاقی در ورزش  گفت:  احترام و تکریم  پیشکسوتان ورزش از ویژگی های یک جامعه ورزشی موفق است.

 وی با بیان اینکه دغدغه های ورزشکاران را می پذیریم ،تصریح کرد: باتوجه به اینکه قضایای ورزش به سمت وسوی بخش خصوص وماده 27 رفته است لذا باید براساس ظرفیت های شهرستان قضاوت کنیم.

 دستیاری بااشاره به تخصیص 4میلیاردی بودجه برای تکمیل استخر شنای پلدختر در دولت تدبیر وامید، خاطر نشان کرد: دکترروحانی در شرایطی دولت  را در دست گرفت که درآمد کشورمتکی به نفت بود ولی در همین دولت شاهد به بار نشستن پروژه های ورزشی زیادی  درکشور از جمله استخرشنای امید در پلدختر بودیم وهمچنین بحث زمین چمن معمولان که با حمایت های این دولت دردست اقدام است.

وی اضافه کرد : با عنایت استاندار لرستان در جلسه شورای برنامه ریزی نیز بودجه مطلوبی به حوزه ورزش شهرستان اختصاص یافت.

دستیاری با تاکید براینکه دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به ورزش دارد یادآورشد: وسع شهرستان ما همین است وبه خاطر نبود کارخانه وصنایع بحث اسپانسربرای ورزشکاران شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.

فرماندار پلدختربا بیان اینکه  رسالت هیئت های ورزشی کشف استعداد ها وآوردن مردم به طرف ورزش است ،تاکید کرد: برخی از هیئت های ورزشی شهرستان با درآمد شخصی کار می کنند که در این خصوص امیدوارم با همت همه مسئولین وورزش دوستان واز جمله نماینده محترم پلدختر د رمجلس ورزش شهرستان رشد بیشتری پیدا کند.

خبر: رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز