رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:

به مدت سه روز میزبان بیش از ۱۱۰هنرمند تئاتر استان هستیم

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۵:۵۳
کد خبر: ۶۱۰۴۱۳
به مدت سه روز میزبان بیش از ۱۱۰هنرمند تئاتر استان هستیم
رضا ترابی گودرزی گفت : برنامه ریزی های کامل در خصوص برگزاری مناسب بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان صورت گرفته است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ،  ترابی گودرزی با اعلام این خبر ،اظهارداشت  : با هماهنگی مسئولین شهرستان ، تمامی امکانات را برای میزبانی مناسب از هنرمندان تئاتر استان بسیج کرده ایم و امیدواریم بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان خاطرات خوبی را برای شرکت کنندگان در جشنواره رقم بزند .

وی تصریح کرد : در این جشنواره به مدت سه روز میزبان بیش از یکصد و ده هنرمند تئاتر استان هستیم که برای راه یابی به جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر با هم به رقابت خواهند پرداخت .

ترابی گودرزی خاطر نشان  کرد : شهرستان بروجرد از ظرفیت های بسیار بالای در زمینه ی هنرهای نمایشی برخوردار است و هنرمندان بزرگی همچون زنده یاد مصطفی عبدالهی ، فرشید صمدی پور ، عبدالرضا فرید زاده و بسیاری از هنرمندان شاخص تئاتر استان برخواسته از این دیار فرهنگ دوست و هنر پرور هستند .

لازم به ذکر است که بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان از ١٦ تا ١٨ شهریور ماه به میزبانی شهرستان بروجرد و در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز