مدیر کل حوزه استاندار لرستان:

استاندار لرستان با قدرت به کارش ادامه می دهد/تکذیب انتصاب بازوند به عنوان استاندر گلستان

۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۰:۲۲
کد خبر: ۶۱۰۷۷۳
استاندار لرستان با قدرت به کارش ادامه می دهد/تکذیب انتصاب بازوند به عنوان استاندر گلستان
مدیر کل حوزه استاندار لرستان انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار گلستان را تکذیب و از مردم ورسانه ها خواست اخبار رسمی را از مراجع رسمی دنبال کنند .


 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در پی درج خبری کذب در فضای مجازی توسط برخی از مخالفان دولت و استاندار لرستان مبنی بر انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار گلستان ،مسعود بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندار لرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنا لرستان گفت :برخی از مخالفان توسعه استان که متاسفانه در دولت تدبیر وامیدبرای وارونه جلوه دادان فضای استان و تخریب استاندار ودولت دست از تخریب استاندار و خدمات دولت بر نمی دارند باز هم با ملتهب نمودن فضای استان و انتشار اخبار کاملا کذب و احساسی انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار گلستان سعی در تشویش اذهان عمومی را دارند .

وی افزود : متاسفانه علیرغم تلاش فراوان دولت یازدهم در استان لرستان و انجام کارهای زیرساختی و زیربنایی، برخی سعی داشته و دارند تا با هدف تخریب دولت، اقدامات صورت گرفته را وارونه جلوه دهند که البته امری مسبوق به سابقه و البته مذموم است. لذا در آغازین روزهای تشکیل دولت دوازدهم، اخباری مبنی بر انتصاب مهندس بازوندبه عنوان استاندار گلستان در فضای مجازی مطرح شده که قویاً تکذیب می‌کنیم.

مدیر کل حوزه استاندار لرستان تصریح کرد:استاندار لرستان همچنان با قدرت با تیم کاری خود در راستای اهداف دولت کریمه تدبیر وامید برای پیشرفت وآبادانی استان و توسعه لرستان با کار وتلاش شبانه روزی دست از اهداف بلند خود برای لرستان بر نداشته وبا قدرت با حضور در اقصا نقاط استان همچنان با صلابت همیشگی به مدیریت خود برای لرستانی سربلند ادامه داده و بی توجه به شایعات مغرضان و مخلان توسعه استان همچنان خود را خدمتگزار صدیق مردم لرستان می داند.

بهرام نژاد افزود:رسانه ها باید اخبار رسمی را از مراجع قانونی رصد کرده ونسبت به انتشار صحیح اخبار اقدام کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز