رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قزوین:

اولین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۵:۰۸
کد خبر: ۶۱۱۹۰۵
اولین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز تشکیل شد
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قزوین از تشکیل اولین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد عبدالرزاقی رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قزوین بااعلام این خبر گفت: نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازهای شهرستان البرز با حضور رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان، رییس اداره راه و شهرسازی این شهرستان و نمایندگانی از فرمانداری و شهرداری ها در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز برگزار شد.

عبدالرزاقی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان و دستور اکید مدیرکل محترم در رابطه با موضوع نظارت عالیه و به منظور تعمیم این مهم در تمامی شهرهای استان، کارگروههای نظارت عالیه در محل ادارات راه و شهرسازی شهرستانها تشکیل می شود.

وی بیان کرد: هدف از نظارت عالیه ارتقای کیفیت ساخت و ساز و همچنین ایجاد شرایط به منظور بهره مندی مردم از خدمات واقعی و با کیفیت مهندسان است.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان این اداره کل عنوان کرد: در این نشست مقرر شد، جلسات این کارگروه به صورت حداقل ماهیانه یکبار و با حضور کلیه نمایندگان و همچنین دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان البرز تشکیل شود.

عبدالرزاقی افزود: به منظور ایجاد این نظارت عالی در شهرستان مقرر شد به صورت هفتگی بازدیدهای مشترک از هر یک از شهرهای این شهرستان انجام شود.

وی در ادامه بیان داشت: مقرر شد بر اساس نتایج این بازدیدها ضمن برخورد با متخلفین و پیگیری به جهت اصلاح موارد، نقاط ضعف و قوت ساخت و سازهای هر شهر به تفکیک شناسایی شده و با انجام برنامه ریزی مدون این مشکلات رفع شود.

عبدالرزاقی در پایان تاکید کرد: رعایت حداکثری مقررات ملی ساختمان و ضوابط و مقررات شهرسازی در ساخت و سازها مستلزم همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز