رییس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی پژو۴۰۵

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۹:۰۵
کد خبر: ۶۱۲۰۴۳
یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی پژو۴۰۵
رییس پلیس راه استان قزوین از کشته شدن یک نفر و مصدویت دو نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در لاین جنوبی آزاد راه "قزوین –زنجان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ "نصرالله بیگلری" رییس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 405 در لاین جنوبی آزاد راه "قزوین –زنجان"، محدوده روستای "یحیی آباد" یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت . 

سرهنگ  بیگلری در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو در لاین جنوبی آزادراه "قزوین – زنجان" محدوده روستای "یحیی آباد " بلافاصله واحد گشت پلیس راه جهت بررسی در محل حادثه حاضر شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو 405 با دو سرنشین واژگون که سرنشین 84ساله خودرو در دم فوت و راننده و یکی از سرنشینان خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان قزوین افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری به رانندگان توصیه کرد: در هنگام خستگی و خواب آلودگی ضمن پرهیز از رانندگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کامل به مسیر خود ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز