دستگیری سارقان حرفه‌ای وسایل نقلیه/باند سرقت لوازم خودرو در سرباز متلاشی شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۷:۱۸
کد خبر: ۶۱۲۲۷۰
دستگیری سارقان حرفه‌ای وسایل نقلیه/باند سرقت لوازم خودرو در سرباز متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی باند 5 نفره سرقت لوازم خودرو در سرباز متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ سیامک مرادی  با اشاره به انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه ای وسایل نقلیه در شهرستان سرباز،  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل خودرو درسطح شهرستان و با توجه با اهمیت موضوع، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی سرباز برای دستگیری سارقان آغاز شد.  

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرباز با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، انجام برخی اقدامات خاص پلیسی، کار اطلاعاتی تحت تعقیب قرار دادن سارقان سابقه دار  پنج نفر از اعضاء باند سارقان حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به 5 فقره سرقت وسایل نقلیه اعتراف کرد، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان باید برای جلوگیری از دستبرد افراد سودجو، خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز