مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد:

برگزاری مانور بیمارستان صحرایی در قزوین

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۷:۵۷
کد خبر: ۶۱۲۳۱۱
برگزاری مانور بیمارستان صحرایی در قزوین
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از برگزاری مانور بیمارستان صحرایی در منطقه کهک از توابع شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر عبداله کشاورز مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر گفت: مانور بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز گذشته سه شنبه 21شهریور 1396 آغاز شد وامروز 22شهریور نیز ادامه خواهد داشت.

دکتر کشاورز افزود: محل این مانور در منطقه کهک از توابع شهرستان تاکستان است و به منظور ارزیابی زیر ساخت ها و توان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در استمرار خدمات درمانی در شرایط بحران و حوادث غیر مترقبه انجام می شود.

وی اظهار کرد: در این بیمارستان صحرایی، بخش های اورژانس، زنان، اطفال، اتاق عمل، اتاق زایمان و آی سی یو (بخش مراقبت های ویژه) و هم چنین آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه در نظر گرفته شده و به تبع آن تجهیزات مورد نیاز و نیروهای انسانی متخصص نیز در دو روز اشاره شده به محل مانور اعزام می شوند و در کنار کارکنان فوریت های پزشکی، مانور را برگزار می‌ کنند.

دکتر کشاورز در خصوص خدمات درمانی این بیمارستان توضیح داد: چهار تخصص اصلی پزشکی (جراحی، زنان و زایمان، داخلی و اطفال) به همراه خدمات پزشکی عمومی و دندانپزشکی در این مانور وجود دارد و حدود 90تن از گروه های پرستار، ماما، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، هوشبری، اتاق عمل، مددکار و مدارک پزشکی، خدمات درمان سرپایی، اورژانس، بستری موقت و پاراکلینیکی، ارائه می‌ دهند.

وی یادآور شد: کادر درمانی این بیمارستان به منظور آموزش و آشنایی با شرایط بحران از بیمارستان های مختلف استان (عموما دانشگاهی) تامین شده اند.

 مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: کارشناسان و مدیران معاونت درمان دانشگاه به همراه مدیران پرستاری و مدیران بیمارستان های دانشگاهی نیز در این مانور حضور دارند.

همچنین بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و دکتر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بیمارستان صحرایی کهک بازدید کردند.

علوم پزشکی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز