در راستای حمایت از تولید داخل در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال؛

راه اندازی نخستین نمایشگاه نوشت افزار در آستانه سال جدید تحصیلی

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۱:۳۳
کد خبر: ۶۱۲۳۵۶
راه اندازی نخستین نمایشگاه نوشت افزار در آستانه سال جدید تحصیلی
با همت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و در آستانه سال جدید تحصیلی، نخستین نمایشگاه لوازم التحریر، نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی تولید داخل کشور در محل سالن نمایشگاه های شهرک گاز شهید مهاجر سرخس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این نمایشگاه در راستای مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه خانگیران و با هدف حمایت از تولید داخل و همچنین تقویت اصناف شهرستان سرخس با حضور مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و روئسا و مسئلین ادارات و سازمان های شهرستان سرخس از جمله مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای شورای شهر سرخس افتتاح گردید.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه طی سخنانی گفت: فعالیت های مختلف و متنوعی توسط کارکنان این مجتمع گازی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و توجه به ذینفعان در روستاهای مجاور پالایشگاه و سطح شهرستان انجام می شود که این نمایشگاه با هدف ارائه نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی _ اسلامی و تولیدات داخلی و در راستای حمایت از اصناف فعال در شهرستان سرخس برپا شده است.

مهندس سید مجید منبتی در خصوص فعالیت های خداپسندانه و خودجوش خیریه کارکنان این پالایشگاه در سطح شهرستان گفت: این خیریه با شناسایی خانواده های نیازمند در شهر سرخس، فرزندان این عزیزان را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به برپایی غرفه مهربانی در این نمایشگاه با هدف تحت پوشش قراردادن دانش آموزان نیازمند تصریح کرد: کارکنان و همشهریان سرخسی که در آستانه سال جدید تحصیلی نسبت به خرید نوشت افزار مورد نیاز فرزندان خود اقدام می نمایند در طول برگزاری نمایشگاه می توانند با خرید لوازم التحریر و اهدای آنها  به غرفه مهربانی، ما را در این زمینه یاری نمایند.

مدیرعامل پالایشگاه خانگیران بیان کرد: همکاران ما در این غرفه پس از جمع آوری هدایا و به تناسب نیازمندی موسسات خیریه، لوازم التحریر را بین محصلین توزیع خواهند کرد تا این عزیزان با برخورداری از حداقل ها، سال تحصیلی خود را آغاز نمایند.

مهندس منبتی با اشاره به تلاش دولتمردان و مسئولین وزارت آموزش و پرورش برای مهیا کردن فضای تحصیل برای تمامی دانش آموزان، خواستار توجه محصلین به درس و تحصیل شد و اضافه کرد: از محصلین عزیز درخواست داریم با هدف تحقق چشم اندازهای فردای ایران اسلامی تحصیل کنند تا در آینده این عزیزان منشاء خیر در نظام اسلامی باشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان سرخس دانش آموزان مستعدی وجود دارند و هم معلمان و دبیران محترمی که عاشق امر تحصیل هستند و باید دست به دست هم دهیم تا از این خطه از کشور آینده سازان میهن اسلامی را در سطح گسترده داشته باشیم.

گفتنی است: این نمایشگاه از 22 شهریور ماه به مدت 14 روز صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه های دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس دایر و بازدید برای عموم آزاد می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز