وزیر راه و شهرسازی:احداث بزرگراه اردبیل- سرچم ضروری است

۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۵:۴۴:۴۰
کد خبر: ۶۱۲۸۵۴
وزیر راه و شهرسازی:احداث بزرگراه اردبیل- سرچم ضروری است
وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث بزرگراه اردبیل- سرچم تا سه راهی فیروزآباد به ئمنظور تسهیل در عبور ومرور و کاهش حوادث رانند گی ضروری است

به گزارش برنا،عباس آخوندی روز پنجشنبه در در مراسم کلنگ زنی قطعه دوم بزرگراه اردبیل –سرچم افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد مردم استان اردبیل و همچنین شهروندان دیگر ارتقاء سطح سرویس این محور به بزرگراه با هدف کاهش حوادث رانندگی باید انجام بگیر د تا شاهد جاده ای ایمن و کم خطر در این مسیر باشیم .
وی اضافه کرد: در مرحله اول باید 23 کیلومتر از این مسیر به بزرگراه تبدیل شود و در مراحل بعدی هم با احداث بزرگراه بطول 180 کیلومتر استان اردبیل به اتوبان تبریز - تهران متصل می شود .
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هرچند 12 کیلومتر از این مسیر به بزرگراه تبدیل شده است اما نیاز است بقیه مسیر هم برای تبدیل به بزرگراه عملیاتی شود .
وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه با سفر به اردبیل از برخی پروژه های مهم این شهر بازدید کرد و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.
آخوندی همچنین از پنج پروژه زیربنایی و روبنایی حوزه بازآفرینی شهری در محله های حاشیه ای و کم برخوردار اردبیل بازدید کرد.
این پروژه ها شامل ساماندهی مسیل ها ، آسفالت معابر ، بهسازی و جدول گذاری محله های گلمغان و ایران آباد اردبیل است که با 32 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستان 258 تختخوابی نجف زاده و ترمینال فرودگاه بین المللی اردبیل بازدید نیز و دستورات لازم برای تسریع در اجرای با کیفیت این پروژه را صادر کرد.
آخوندی امروز هم از طرح راه آهن اردبیل – میانه و چند طرح عمرانی دیگر هم بازدید می کند .

 

نظر شما