حسن نجفی:

استاندار کنونی یکی از فرصت های ایلام برای رفع عقب ماندگی است

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲:۳۱
کد خبر: ۶۱۳۵۸۰
استاندار کنونی یکی از فرصت های ایلام برای رفع عقب ماندگی است
رئیس حزب همبستگی دانش آموختگان ایران استان ایلام گفت: حضور محمدرضا مروارید در سمت استانداری ایلام یکی از فرصت های برجسته این استان برای جبران عقب ماندگی های مزمن است

به گزارش برنا-ایلام;حسن نجفی در گفت و گو با برنااظهار کرد: نگاه اجمالی به آمار ، اطلاعات و برنامه های عمران و توسعه استان نشان می دهد دوره چهارساله دولت یازدهم که مروارید مدیریت ارشد استان را برعهده داشته دوران خوب ایلام به نسبت سال های ماقبل بوده است.

وی افزود: سیاست های توازن منطقه ای دولت تدبیر از یکسو و مدیریت فعال و دلسوزانه مسئولان ارشد استان از طرف دیگر، موجب شد ایلام چهار سال پرتکاپو را در جهت سمت ترمیم زخم محرومیت و توسعه نیافتگی سپری کند..

رئیس حزب همبستگی دانش آموختگان ایران استان ایلام تاکید کرد: مجموع افکار عمومی و یا بیشتر افرادی که وی در برخورد با آنها قرار دارد تلقی مثبتی از شخصیت و عملکرد محمدرضا مروارید دارند و امیدوار به ادامه حضور وی در سمت استاندار ایلام هستند.

نجفی از جمله شاخص های مدیریتی و شخصیتی استاندار کنونی ایلام را مقبولیت ، جدیت و پشتکار دلسوزانه برای رفع مسائل استان ، پاکدستی ، نداشتن حاشیه ، تکیه به نظرهای کارشناسی در اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای ، تحکیم فضای آرام و بی تشویش در فضای سیاسی ، استقلال نظر ، مدیریت قوی و به حاشیه راندن محفل ها و افراد فرصت طلب، ساده زیستی و ارتباط مستمر با مردم ، پیگیری مناسب مسائل استان در تهران که معمولا نتیجه آنها موفق و مثبت است، عنوان کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در عین حال تاکید کرد: تایید عملکرد دولت یازدهم و مدیر ارشد استانی آن به معنای رفع همه مشکلات ایلام که طی چندین دهه به دلایل مختلف ایجاد شده اند، نیست بلکه به عنوان ارزیابی و تایید عملکرد چهارساله مدیریت استان در قیاس با دوره های ماقبل و در نسبت با موانع و مشکلات است.

نجفی ادامه داد: در واقع بخاطر مشکلات جدی و زیاد استان است که انتظار می رود با تداوم مدیریت قوی چهارسال گذشته امکان بهره مندی کامل ایلام از رویکردهای دولت تدبیر تداوم یابد.

وی اضافه کرد: سوابق انقلابی ، ارتباط مناسب با شخصیت های مذهبی استان و برخورداری از نسبت و اعتبار مرحوم آیت الله شیخ محمدتقی مروارید، مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر بر دامنه علاقمندی عموم مردم استان ایلام به دومین استاندار بومی ایلام افزوده است.

با توجه به آغاز به کار و تشکیل هیات دولت دوازدهم در ایلام نیز همچون دیگر استان ها ، ابقا یا جابجایی استاندار به موضوع بحث و ابراز نظر اقشار مختلف مردم تبدیل شده است.

طی روزهای گذشته بسیاری از منابع خبری و تحلیلی استان ایلام خبر از ابقا مروارید می دهند و برخی نیز چهره های منتسب به خود را برای گزینه استانداری ایلام مطرح می کنند.

هیات دولت هفته گذشته اسامی هفت نفر از استانداران را اعلام کرد که در میان آنها 2 چهره ایلامی یعنی فریدون همتی به استانداری هرمزگان و علی محمد احمدی به استانداری کهکیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز