مدیر کل بهزیستی استان اردبیل خبر داد

سه هزار و ۷۰۰ زن سرپرست خانوار استان نیز تحت پوشش بهزیستی هستند

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۶:۴۷:۲۳
کد خبر: ۶۱۴۰۸۸
سه هزار و ۷۰۰ زن سرپرست خانوار استان نیز تحت پوشش بهزیستی هستند
بهزاد ستاری با بیان اینکه سه هزار و 700 زن سرپرست خانوار استان نیز تحت پوشش بهزیستی هستند افزود: اعضای خانواده تحت پوشش این تعداد بالغ بر 12 هزار و 500نفر است که خدمات متنوعی دریافت می‌کنند.

به گزارش برنا،مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در همایش خانواده و سلامت اجتماعی و تجلیل از بانوان کارآفرین و خانواده های موفق گفت: بهزیستی استان خدمات مختلفی حمایتی را به زنان سرپرست خانوار زیر پوشش خدمات بیمه ارائه می دهد.

بهزاد ستاری با بیان اینکه سه هزار و 700 زن سرپرست خانوار استان نیز تحت پوشش بهزیستی هستند افزود: اعضای خانواده تحت پوشش این تعداد بالغ بر 12 هزار و 500نفر است که خدمات متنوعی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار به دلیل فوت همسر، طلاق و یا از کارافتادگی همسر مسئولیت تأمین معیشت خانواده خود را عهده‌دار هستند افزود: برای آگاهی بیشتر این قشر از بانوان کارگاه های تخصصی در رابطه با کاهش آسیب ها اجتماعی به طور مکرر برگزار می شود.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت دو مرکز حمایتی از زنان در معرض آسیب های اجتماعی افزود: در مرکز خانه سلامت نیز خدمات مشاوره به دخترانی که آسیب ندیده‌اند اما در معرض آسیب هستند ارائه می‌شود

 

نظر شما