دیدار استاندار قم با خانواده شهید محسن حججی

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۰:۵۰
کد خبر: ۶۱۴۱۸۶
دیدار استاندار قم با خانواده شهید محسن حججی
استاندار قم روز یکشنبه با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی دیدار و از مقام شامخ آن شهید سرافراز و والامقام تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، خانواده شهید محسن حججی برای شرکت در آیین بزرگداشت شهید حججی و 300 شهید مدافع حرم استان قم که قرار است امشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شود، به قم سفر کرده اند.

سید مهدی صادقی با حضور در محل اقامت خانواده این شهید، با آنها دیدار و طی سخنانی خاطرنشان کرد: باید همواره قدردان رشادت ها و فداکاری های شهداء و ایثارگران عزیز باشیم.

وی همچنین با تجلیل از صبر و بردباری خانواده های معظم شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی گفت: بدون شک اجر و پاداش این صبر عظیم نزد خداوند متعال محفوظ بوده و مسئولان باید با خدمت گزاری خالصانه و صادقانه، قدردان خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران باشند.

پدر شهید حججی نیز در این دیدار با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندش ،فروتنی و تواضع را از جمله خصوصیات بازر ایشان ذکر کرد و خاطرنشان کرد: شهادت یکی از آرزوهای همیشگی محسن بود.

شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشکر زرهی 8 نجف اشرف بود که چندی پیش گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن ایشان، سر از پیکر پاکش جدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز