بخشنامه فرماندار بهشهر به نهادهای امنیتی، انتظامی و اجرایی شهرستان

با شهردار جدید همکاری نکنید!

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۲۸۹
با شهردار جدید همکاری نکنید!
فرماندار بهشهر با صدور بخشنامه ای نهادهای امنیتی، انتظامی و اجرایی این شهرستان را از هر گونه همکاری با شهردار جدید بهشهر منع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ اختلاف در بهشهر بر سر انتخاب شهردار جدید بالا گرفت به طوری که سیدخالق سجادی، فرماندذار این شهرستان، با انتشار بخشنامه مهمی از تمام نهادهای امنیتی، انتظامی و دستگاه های اجرایی بهشهر خواست به نامه هایی که با امضای فرید صمدایی دریافت می کنند توجهی نکرده و آن را کان لم یکون تلقی کنند.

چندی پیش شورای اسلامی شهر بهشهر با اکثریت آرا فرید صمدایی را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی کرد اما پس از چند روز ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، با صدور نامه ای خطاب به ریاست شورای اسلامی شهر بهشهر با تاکید بر اینکه صمدایی دارای 5 سال سابقه مدیریت نمی باشد،  انتخاب او به عنوان شهردار را غیر قانونی دانست اما به رغم این نامه شورای شهر بر انتخاب خود تاکید و کلید شهردار بهشهر را در اختیار صمدایی قرار داد.

اکنون و با صدور بخشنامه فرماندار بهشهر به نظر می رسد اختلافات بر سر انتخاب شهردار جدید به اوج خود رسیده و هر آن می توان منتظر اتفاقات جدیدی در این شهر مازندران بود.

photo_2017-09-18_09-51-54

نظر شما