استاندار هرمزگان:

آغاز فصل جدیدی از خدمت در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۴۸:۳۴
کد خبر: ۶۱۴۶۳۳
آغاز فصل جدیدی از خدمت در هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در دوره جدید برای توسعه و پیشرفت هرمزگان با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه خواهیم داشت چون هرمزگان استانی سرشار از استعداد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین معارفه خود به عنوان استاندار جدید هرمزگان با آرزوی سربلندی و توفیق برای رئیس جمهور و دولت، عنوان کرد: از اعتماد دکتر روحانی رئیس جمهور و دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم امانتی که تحویل گرفته‌ام را به خوبی و با توفیق فراوان تحویل دهم و جریان سازندگی و توسعه هرمزگان تداوم یابد.

استاندار هرمزگان افزود: در دولت یازدهم به عنوان خدمتگزار مردم در قزوین توفیقاتی داشتم و تجارب فراوانی در سنگر مسئولیت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده‌ام.

همتی تصریح کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد در این شرایط خاص که مردم به دولت تدبیر و امید رای قاطع داده‌اند و رای 42 میلیونی در انتخابات اخیر پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران است، با تکریم مردم در جهت خدمت بیشتر گام برداریم.

وی گفت: در دوره جدید برای توسعه و پیشرفت هرمزگان با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه خواهیم داشت چون هرمزگان استانی سرشار از استعداد است و فرصت‌های این استان، نقش هرمزگان را به نقشی ملی تبدیل کرده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: به‌زودی برنامه‌های کاری خود را در استان تبیین خواهم کرد تا با وحدت و همدلی فصل جدیدی از خدمت را در هرمزگان آغاز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز