معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد:

اعزام ۱۲۰۰روحانی در ماه محرم به مناطق مختلف استان قزوین

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۰:۲۰
کد خبر: ۶۱۴۸۰۴
اعزام ۱۲۰۰روحانی در ماه محرم به مناطق مختلف استان قزوین
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از اعزام 1200روحانی در ماه محرم به مناطق مختلف استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ترویج برنامه های دینی و مذهبی امسال ۱۲۰۰روحانی و مبلغ مذهبی به شهرها و روستاهای استان قزوین اعزام می شوند.

حجت الاسلام نظری در این خصوص توضیح داد: امسال سهمیه استان تعداد ۹۰۰روحانی و مبلغ است اما با برنامه ریزی انجام شده تلاش می کنیم ۱۲۰۰روحانی، مبلغ و مبلغه به شهرها، روستاها، بخش ها، حسینیه ها، تکایا، هیات های مذهبی و مساجد استان اعزام شوند و کار تبلیغ در این ایام را بر عهده بگیرند.

وی اظهار داشت: برنامه های تبلیغات اسلامی استان قزوین در سه بخش هیات های مذهبی، مداحان و شبکه های تبلیغی پیش بینی شده و اجرا می شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: همایش طلایه داران تبلیغ روز پنجشنبه ساعت۹ صبح با حضور ائمه جمعه و جماعات و مبلغان و مبلغات دینی و نیز روحانیون استان در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: در این همایش آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سخنرانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این همایش بیش از ۳۵عنوان توصیه و رهنمودهای دینی توسط سخنرانان به شرکت کنندگان ارائه می شود تا در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: همچنین همایش هیئت های مذهبی استان با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، شهرداری، آتش نشانی و سایر نهادهای ذیربط از دیگر برنامه هایی است که در ماه محرم برگزار می شود.

حجت الاسلام نظری گفت: سومین همایش ویژه مداحان استان قزوین در شهرستانها نیز برگزار و مسائل مهمی چون دوری از خرافات، محتوای غلط، سبک های نامناسب برای شرکت کنندگان بیان می شود.

وی بیان کرد: شورای هیات های مذهبی استان امشب و همایش مداحان فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار داشت: تشکیل ستاد محرم با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی برای تبیین برنامه های محرم از دیگر کارهایی است که به مناسبت ماه محرم انجام شده است.

وی گفت: ستاد ساماندهی شئونات ماه محرم با محوریت تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه های سازمان در ایام محرم است.

این مقام مسوول در خصوص برنامه های روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هم اظهار داشت: همانند سالهای گذشته اجتماع بزرگ عزاداران در روز تاسوعای حسینی ساعت۹ صبح در خیابان شهدای قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام نظری اضافه کرد: در روز عاشورا نیز مراسم اقامه نماز باشکوه روز عاشورا در خیابان شهدا با حضور گسترده عزاداران حسینی اقامه می شود.

تبلیغات اسلامی2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز