دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

گزارش عملکرد دولت یازدهم در قزوین در قالب کتاب تدبیرنامه منتشر شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۸:۱۱
کد خبر: ۶۱۴۹۲۳
گزارش عملکرد دولت یازدهم در قزوین در قالب کتاب تدبیرنامه منتشر شد
نصرت الله علیرضائی گفت: گزارش عملکرد دولت یازدهم طی سال های92 تا 96 در قزوین در قالب کتاب تدبیرنامه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت الله علیرضائی دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین خبر داد: کتاب تدبیرنامه باعنوان گزارش عملکرد دولت یازدهم در استان قزوین طی سال های92-96 منتشر شد که همزمان با مراسم  تودیع و معارفه استاندار قزوین توزیع می شود.

وی ادامه داد:این کتاب در 168صفحه و یک هزار و200نسخه توسط اداره روابط عمومی استانداری قزوین و با حمایت و همکاری سازمان برنامه و بودجه استان تهیه شده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین خاطرنشان کرد: این کتاب در سه سرفصل امور فرهنگی و اجتماعی،امور عمرانی و زیربنائی و امور اقتصادی تهیه شده و عملکرد تمامی دستگاه های اجرائی ذیل این سه سرفصل در آن درج شده است.

علیرضائی افزود: در این کتاب گزارش عملکرد دستگاه های اجرائی استان در دولت یازدهم در قالب آمار، ارقام و جداول در مقایسه با دوره های پیشین به نمایش گذاشته شده و علاوه بر آن گزارشی از عملکرد ستاد مقاومتی استان در 2سال گذشته در شاخص ها و سرفصل های مرتبط با این موضوع کلان اقتصادی ارائه شده است.

این مسوول خاطر نشان کرد: همچنین در تدبیرنامه گزارشی از دستاوردهای 2دوره سفر رییس جمهور به استان قزوین و گزارشی از مصوبات سفر نیز آورده شده است.

آیین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین بعداز ظهر امروز 28شهریور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز