استاندار سابق قزوین:

رضایتمندی را در وجود مردم قزوین حس می کنم

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۶۱۵۰۴۸
رضایتمندی را در وجود مردم قزوین حس می کنم
فریدون همتی گفت: پس از 21ماه خدمت و فعالیت در استان قزوین امروز در شرایطی این استان را ترک می کنم که مردم قزوین از عملکرد ما راضی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فریدون همتی استاندار سابق قزوین در مراسم تودیع خود با اشاره به مدت زمان خدمت در استان قزوین اظهارکرد: خوشبختانه با کمک مردم در این مدت توانستیم خدمات خوبی را به آنها ارائه دهیم و مشکلات زیادی را حل کنیم و امروز رضایتمندی را در وجود مردم قزوین حس می کنم.

همتی ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور، ابرازکرد: در 21 ماه خدمت در استان قزوین فضای وحدت و همدلی و تلاش بر این استان حاکم بود و با همت بزرگان استان و رسانه ها؛ شرایط را برای خدمت در قزوین فراهم دیدیم.

وی از بانک ها و همه نهادهای استان قزوین تشکر کرد و گفت: بخش خصوصی با حمایت دستگاه های اجرایی رونق خوبی داشته و علیرغم محدودیت ها خوشبختانه شاهد رشد چشمگیر و توسعه بخش خصوصی بودیم.

استاندار سابق قزوین ادامه داد: پس از 21ماه حضور در استان قزوین امروز احساس می کنم من نیز یک قزوینی هستم و هرکجا هم که باشم به یاد این استان و مردمان خوب آن خواهم بود.

همتی ابرازکرد: در عرصه اقتصاد دو شاخص تولید و صادرات نقش محوری دارند که پیام کاهش نرخ بیکاری در قزوین این است که مجموعه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به هدف گذاری برای صادرات اذعان کرد: میزان صادرات در این مدت بیش از دو برابر بهترین سال های قبل از تحریم بود و این امر نشان دهنده مدیریت و سرمایه گذاری خوب است.

استاندار سابق قزوین با بیان اینکه سال گذشته از بیش از 22هزار واحد تولیدی حمایت کردیم، ادامه داد: در این سال 22هزار شغل جدید و 14هزار بیمه اجباری تامین اجتماعی جدید نیز اضافه شد.

همتی ادامه داد: در بخش کشاورزی باتوجه به بحران آب چند اقدام خوب انجام شد و از سال گذشته تاکنون میزان آبیاری قطره ای به 26 هزار هکتار رسید.

وی اضافه کرد: در بخش بیابان زدایی تاکنون در 6-5 هزار هکتار از بیابان های الله آباد اقدامات خوبی انجام شده است و با داربستی کردن باغات انگور هم باعث سه برابرشدن تولید این محصول در استان شدیم.

استاندار سابق قزوین با اشاره به تغییر روش کشت در این استان گفت: در این عرصه نیز کارهای خوبی انجام گرفت و انتقال آب سدطالقان به قزوین هم اقدام دیگری بود که در این مدت موفق به انجام آن شدیم.

همتی از تقویت گردشگری و اضافه شدن 1000تخت بیمارستانی و فعالیت های مناسب در زمینه راه و شهرسازی بعنوان دیگر اقدامات خوب در استان قزوین در مدت استانداری در این استان نام برد.

همتی (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز