استاندار اردبیل:

حمایت از سرمایه‌گذاران با هدف اشتغال‌زایی از سوی دولت دنبال می‌شود.

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۶۱۵۸۱۵
حمایت از سرمایه‌گذاران با هدف اشتغال‌زایی از سوی دولت دنبال می‌شود.
استاندار اردبیل حمایت از سرمایه‌گذاران را اولویت دولت در راستای رفع معضل بیکاری و توسعه اقتصادی برشمرد.

به گزارش برنا،مجید خدابخش در مراسم بهره‌برداری از کارخانه تولید قطعات الکترونیکی در اردبیل تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران با هدف اشتغال‌زایی و رفع مشکلات بیکاری قویاً از سوی دولت دنبال می‌شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای آغاز به کار خود حمایت از سرمایه‌گذاران را در اولویت برنامه‌ها قرار داده و در سطح استان اردبیل نیز توجه به این موضوع بارها تأکید شده است.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه بارها از دستگاه‌های اجرایی استان درخواست شده تا حامی سرمایه‌گذاران باشند، ادامه داد: در طول سال‌های اخیر بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

خدابخش با تأکید به اینکه امروز بخش دولتی در اردبیل حامی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، تأکید کرد: تمامی طرح‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با نیازهای هر طرح مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تشکیل جلسات هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اضافه کرد: به عنوان مثال در این جلسات موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری‌ها بررسی شده و برای رفع آن راهکار ارائه می‌شود.

استاندار اردبیل تأکید کرد: با توجه به دغدغه اشتغال در استان، انتظار ما حضور سرمایه‌گذاران است تا بتوانند با ایجاد واحدهای تولیدی زمینه اشتغال‌زایی را فراهم سازند.

خدابخش تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌بایست از بستر فراهم شده سرمایه‌گذاری نهایت بهره را برده و در رونق اشتغال استان نقش ایفا کنند.

وی افزود: بخش دولتی حامی سرمایه‌گذاران است و تا حد امکان تلاش بر این بوده مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری از میان برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز