استاندار در مراسم رژه نیروهای مسلح قزوین:

انقلاب اسلامی با همه توان برابر استکبار ایستاده است

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۱:۴۷
کد خبر: ۶۱۶۳۲۹
انقلاب اسلامی با همه توان برابر استکبار ایستاده است
عبدالمحمد زاهدی گفت: انقلاب اسلامی با همه توان برابر استکبار ایستاده است و ذره ای از عقاید خود عقب نشینی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در محل پادگان لشکر ۱۶زرهی قزوین با گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل و تسلیت شهادت سالار شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان حرکتی فرهنگی که تفکر ضد سلطه را در جهان رایج کرده برای دنیای استکبار گران تمام شد به همین دلیل در برابر آن با همه توان ایستاده است.

زاهدی ادامه داد: دفاع مقدس از مقاطع افتخار آفرین ملت ما و تاریخ اسلامی است که گرامیداشت این ایام می تواند درس بزرگی برای نسل جوان و مردم باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی فقط یک حرکت ضد استبدادی نبود به معنی آن که نظامی ساقط شده و نظامی جایگزین شده است بلکه ناشی از تفکری غنی و ریشه دار بود که در حوزه سیاسی نمی گنجید و چون از همان روزهای اول دنیای استکبار و دنیای سلطه متوجه اهمیت انقلاب شد در برابر آن موضع گرفت.

استاندار قزوین تصریح کرد: این تفکر که جهان به دو بخش سلطه گر و تحت سلطه و سلطه پذیر تبدیل و پذیرفته شده بود برای استکبار نیز جا افتاده بود و شاید همه نیز پذیرفته بودند که باید در این دو قالب باشند اما انقلاب اسلامی چون فرهنگی و ناشی از تفکر ضد سلطه بود برای دنیای استکبار گران تمام شد.

زاهدی اضافه کرد: در حالی که انقلاب های متعدد و کودتاهای متعددی در جهان رخ داده بود که برای استکبار زیاد اهمیت نداشت و راهش را رفته بود اما وقتی انقلاب اسلامی رخ داد سلطه گران برای آینده نظام سلطه احساس خطر کردند لذا از همان ابتدا جهان سلطه با انقلاب به دشمنی برخواسته و همه دسیسه ها را برای ساقط کردن انقلاب آغاز کردند.

وی بیان کرد: با تحمیل یک جنگ که تقریبا همه قدرتهای دنیا حمایت می کردند خواستند ما را نابود کنند اما چون ریشه انقلاب ما یک تفکر عمیق داشت و ملت به یک باور عمیق رسیده بود نتوانستند به آن آسیب بزنند.

استاندار گفت: امروز استکبار رویکرد جدیدی را در منطقه بکار می برد و وقتی بعد از جنگ و حضور در منطقه نتیجه نگرفتند فرقه گرایی را با طالبان و داعش در کشورهای عربی و اروپایی راه انداختند و یوکوهرام را برای تفرقه بین مسلمانان ایجاد کردند تا کینه اقوام بیشتر شود و امروز نیز استکبار می خواهد بدون هزینه مالی و حضور نظامی در کشورها نفوذ کند.

وی افزود: در کشور میانمار مسلمانان را به خون می کشند و این فرقه سازی ها در جهان اسلامی خطرناک است اما با حمایتی که ایران در منطقه داشته جریان داعش شکست خورد البته یک خطر برای ایجاد کنندگان داعش وجود دارد که شاید داعش پاشیده شده و به گروههای کوچک تبدیل و اتفاقات تروریستی در اروپا تکرار شود.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز نظام اسلامی ایران در سایه فرماندهی کل قوا و داشتن نیروهای مسلحی مقتدر پشتوانه عظیمی نه تنها برای داخل کشور و حفظ مرزها بلکه حامی کشورهای همسایه و مسلمانان منطقه است.

وی یادآورشد: آنچه در دنیای اسلام اتفاق می افتد ناشی از توطئه استکبار است که نتوانسته به نتیجه برسد و حاضر است به هر توطئه ای دست بزند تا به اهداف شومش دست یابد.

در ادامه یگانهای موتوری و پیاده نیروهای مسلح مستقر در استان از مقابل جایگاه رژه رفتند و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز