"رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر"در گفت وگوبا برنا:

رسانه ها بحث تکمیل کتابخانه شماره ۲ پلدختر را مانند استخر مطرح کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۶:۲۷
کد خبر: ۶۱۶۵۳۸
رسانه ها بحث تکمیل کتابخانه شماره ۲ پلدختر را مانند استخر مطرح کنند
"علی محمد قهرمانی" در گفت وگو با برنا برلزوم توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه عشایری وروستایی تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ قهرمانی  افزود: با توجه به اینکه جامعه عشایر دو جمعیتی است باید کتابخوانی درمیان این قشر ترویج شود که در این خصوص با همکاری اداره امور عشایر ودیگر دستگاههای همراه وقراردادن امکانات و وسایل نقلیه ومنابع لازم می توانیم این فعالیت را به انجام برسانیم .

 این مسئول بیان کرد: با همکاری اداره آموزش وپرورش توانستیم 20 روستارا در بحث کتابخوانی  تحت پوشش قراردهیم که لازم است با ارائه امکانات بیشتر این پوشش توسعه یابد.

 وی با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی نیز یادآورشد: بالغ بر533نفر به صورت مکتوب والکترونیکی دراین جشنواره شرکت کردندو15 نفرنیز به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

قهرمانی با اشاره به همکاری کانون مساجد روستاها گفت: حدود 80 نفر از اهالی روستا نیز درجشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: باهمت عمومی شاهد رشد چشمگیری به لحاظ مشارکت مردم وشهروندان در جشنواره رضوی امسال بودیم .

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر با تاکید برضرورت تکمیل کتابخانه شماره 2 پلدخترنیز اظهارداشت:به لحاظ منابع وکمیت مشکلی نداریم ولی به لحاظ فضا در مضیقه هستیم که به وسیله تکمیل کتابخانه شماره 2 رفع خواهدشد.

وی اضافه کرد: مجری این طرح اداره فرهنگ وارشاد اسلامی است ولازم است تا فرمانداری واداره فرهنگ با پیگیری لازم بودجه مورد نظر را برای تکمیل این طرح اختصاص دهند وهمچنین رسانه های شهرستان این پروژه را به عنوان یک مطالبه عمومی مانند بحث تکمیل استخر شنای پلدختردرسطح وفضای عمومی شهرستان مطرح کنند.

 

نظر شما