سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح نمود

صدیف بدری:سازه های شهری تاریخچه شهر را نمایان می کند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۵۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۶۶۶۹
صدیف بدری:سازه های شهری تاریخچه شهر را نمایان می کند
نماینده اردبیل نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برای جذب گردشگران خارجی و تقویت صنعت توریسم لازم است تا مسئولین به شهرسازی و معماری نوین توجه بیشتری نشان دهند

به گزارش برنا،بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از شاخصه های جذب گردشگری، سازه ها و معماری است. سازه های شهری تاریخچه شهر را نمایان می کند و برای اینکه بتوانیم حداکثر بهره برداری را از این پتانسیل داشته باشیم، باید تعریف مشخص و مناسبی از اعتقادات، روش ها و تفکرات آن کشور در معماری و سازه های شهری نمایان گردد.لذا سازمان های مربوطه باید با دقت عمل، نظارت بهتری داشته باشند .

وی اظهار داشت: بیشترین گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند، از سازه ها و بناهای تاریخی بازدید می کنند و برای تقویت صنعت توریسم لازم است به نسبت پیشرفت فناوری، با مخاطب شناسی و تحقیق و توسعه لازم معماری و شهرسازی را ارتقا دهیم. البته قوانین و الگوسازی های مناسبی در شورای عالی معماری و شهرسازی تهیه گردیده است که لازم است با حضور مسئولین جدید عملیاتی گردد.

سخنگوی کمیسیون عمران در پاسخ به این سوال که انتصابات در شهرداری تهران را چگونه می بینید، گفت: در جلسه ای که با حضور وزیر برگزار شد، ایشان تاکید داشتند که در دولت دوازدهم موارد لازم در جهت تعالی معماری و شهرسازی محقق گردد و شهردار تهران در برنامه هایی که ارایه داده اند، مشهود است که شهرسازی و معماری جز اولویت های ایشان است و با انتخاب و انتصابات اخیر مدیران و عوامل اجرایی شهرداری نشان دادند که به مقوله معماری و شهرسازی توجه ویژه ای دارند. تعالی حوزه شهرسازی جز برنامه های شهرداری است و مجلس نیز آماده کمک و همکاری لازم از برنامه های ایشان است و امیدواریم که موارد مطرح شد محقق گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز