کشف و پلمب کارگاه غیر مجاز بسته بندی در شهرستان ورامین

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۱۶۷۰۲
کشف و پلمب کارگاه غیر مجاز بسته بندی در شهرستان ورامین
حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از کشف و ضبط بیش از 46 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در شهرستان ورامین خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حسن میرزایی گفت : برابر اخبار واصله به این اداره مبنی بر بسته بندی و نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته واقع در یک کارگاه قالیشویی که به صورت مخفی فعالیت می کرد موضوع در دست بررسی بازرسین اداره صنعت ، معدن وتجارت قرار گرفت .

میرزایی در ادامه افزود: بازرسین این اداره با همکاری پلیس آگاهی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان پس از اخذء مجوز از دادستان شهرستان به کارگاه فوق مراجعه نمودند که پس از بازرسی موفق به کشف بیش از 46 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و برخی تاریخ مصرف گذشته شدند .

وی تصریح کرد: طی بازرسی از این کارگاه مشخص گردید فردی با هویت معلوم و با بکارگیری چند تن از اتباع اقدام به جابه جایی و تعویض کارتن های لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته با کارتن های دارای تاریخ تولید روز می کرده است .

میرزایی خاطر نشان کرد : با دستور دادستان شهرستان ورامین  این کارگاه توسط عوامل پلیس آگاهی تا اطلاع ثانوی جهت سیر مراحل قانونی پلمب و ضمن تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی گردید .

میرزایی در پایان از مردم خواست در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه نموده و از مراکز معتبر خرید نمایند ودر صورت مشاهده موارد مشکوک و مشابه مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسین این اداره برسانند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز