رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل :

مساعد بودن حال مصدومان حادثه رانندگی گردنه حیران

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۶۹۳۳
مساعد بودن حال مصدومان حادثه رانندگی گردنه حیران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: حال مصدومان حادثه اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی که صبح یکشنبه در گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا دچار سانحه شدند، مساعد است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر قدرت اخوان اکبری  گفت: از 32 مصدوم این سانحه وضعیت 2 نفر وخیم است که بنا به گزارش پزشکی خطر جدی نیز آنها را تهدید نمی کند.

وی بیان کرد: برای اطمینان از وضعیت عمومی مسافران، تمامی 32 مصدوم این سانحه به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده و تحت مراقبت های درمانی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: تقریبا اکثر قریب به اتفاق این مصدومان دارای جراحت های جزیی بوده و به صورت سرپایی مداوا شده اند.

پیشتر آمار مصدومان این سانحه 31 نفر اعلام شده بود.

این اتوبوس از سرعین به سمت اصفهان و با 37 مسافر درحال حرکت بود که پس از عبور از تونل اردبیل - آستارا در ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز واژگون شد.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل ، 2 دستگاه آمبولانس توسط هلال احمر اردبیل ، یک دستگاه آمبولانس از شهرستان آستارا و سه دستگاه آمبولانس نیز از شهرستان نمین به محل حادثه اعزام و به امدادرسانی به مصدومان حادثه پرداختند.

علت این حادثه در بررسی های اولیه لغزندگی جاده و بریدن ترمز این اتوبوس اعلام شده اما کارشناسان پلیس راه مشغول بررسی بیشتر موضوع هستند.

نمین در شرق اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع می باشد. گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا اغلب مه گیر و در پاییز نیز اغلب به خاطر بارش باران لغزنده می باشد.

 

نظر شما