اعتراض والدین نسبت به توزیع لباس فرم در مدارس قم/ضعف در توزیع

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۱۷۱۹۴
اعتراض والدین نسبت به توزیع لباس فرم در مدارس قم/ضعف در توزیع
در حالی که میشد در زمینه توزیع لباس فرم دانش آموزان از ظرفیت تولید کنندگان نهایت استفاده را برد، اما مدیریت ضعیف ، موجب شد تا روزهای اول مدرسه دانش آموزان بدون لباس فرم به مدرسه بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هر ساله با شروع مهر ماه و آغاز سال تحصیلی، یکی از دغدغه های والدین تهیه لباس فرم است که امسال این موضوع در استان قم به یک مشکل تبدیل شده است.

بسیاری از والدین با ارسال پیام هایی، مراتب اعتراض خود را اعلام کردند، اما متاسفانه ضعف مدیریت و عدم هماهنگی ها منجر به بروز مشکلات شده است.

سعید احمدی یکی از والدین قمی است که به خبرنگار ما گفت: چرا مسئولان استان توزیع لباس را به خود مدارس واگذار نمی کنند، چرا دوخت لباس و توزیع کار فقط دست چند نفر است؟

عباس محمدی دیگر همشهری قمی می گوید: دخترم کلاس اول است و چون لباس فرم ندارد، به هیچ عنوان نمی خواهد در کنار دیگر دوستانش که لباس فرم گرفته اند، بنشیند. مگر توزیع مناسب یک لباس چه کاری دارد که اینقدر مسئولان ناتوان هستند؟

نوید جوادی نیز دیگر همشهری قمی است که گفت: به یکی از محل هایی که برای توزیع لباس معرفی کرده بودند، مراجعه کردیم اما متاسفانه فردی در آنجا نشسته بود که نوع پوشش لباس و برخوردش متناسب با مردمی که با خانواده خود به آنجا مراجعه می کردند نبود، مسئولان اگر توان توزیع لباس فرم ندارند، حداقل یک فردی با پوشش و ظاهر مناسب را برای پاسخگویی بگذارند.

از سوی دیگر متاسفانه مسئولان آموزش و پرورش نیز مسئولیت را قبول نمی کنند و شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در خصوص برخی از گلایه های خانواده ها از عدم تحویل به موقع لباس ها گفت: سازمان صنعت و معدن و صنف خیاطان اعلام می کنند زمان کافی برای دوخت لباس ها و برگزاری نمایشگاه نداشته اند اگر آن ها این زمان کافی را در اختیار نداشتند نباید این مسئولیت را می پذیرفتند.

وی تصریح کرد:در حدود 200 هزار لباس فرم به سازمان صنعت و معدن و تجارت قم و صنف خیاط ها واگذار شده است و در سال جاری آموزش و پرورش پاسخگوی این مساله نیست و ما تنها خریدار و مصرف کننده لباس های فرم هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان قم یادآور شد:مردم تصور می کنند امسال نیز آموزش و پرورش دست اندرکار دوخت و توزیع لباس های فرم است و در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها آموزش و پرورش را مورد هجمه قرار می دهند در حالی که دیگر ما متولی لباس های فرم نیستیم.

توزیع نامناسب لباس ها پای استاندار قم را هم به موضوع باز کرد و صادقی استاندار قم هم با انتقاد از عدم تحویل لباس‌های هماهنگ دانش‌آموزان مدارس استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق‌تر در سال‌های آینده نباید شاهد بی‌نظمی‌های امسال در زمینهٔ آماده کردن لباس‌های هماهنگ دانش‌آموزان باشیم.

 

سید مهدی حسینی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز