رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:

کشف ۲کیلو و ۵۰۰گرم انواع مواد مخدر در قزوین

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۴:۱۸
کد خبر: ۶۱۷۴۲۴
کشف ۲کیلو و ۵۰۰گرم انواع مواد مخدر در قزوین
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 2کیلو و 500گرم انواع مواد مخدر با دستگیری چهار سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ "بیژن خدایی" رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اعلام این خبر گفت:با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مقدار 2کیلو و 500گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و چهار نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

 سرهنگ  خدایی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین – زنجان" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از وسایل یکی از مسافران خانم این خودرو مقدار دو کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر در عوارضی شماره دو حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید حامل راننده و دو سرنشین مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 500گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و سه قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز