رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی:

افتتاح ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۱۷۴۳۵
افتتاح ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان
رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: باید با تمام داشته‌هایمان در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره روستائیان تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد زهرایی صبح امروز در همایش شبانان و گله‌داران خراسان‌جنوبی، گفت: انسان در مکتب عاشورا ساخته شده است لذا عاشورا مکتبی است که در آن خون‌های حق جاری و ساری شد.

وی بیان داشت: در گذشته جبهه باطل به نام یزیدیان ظهور کرد اما اکنون جبهه باطل به اشکال گوناگون در سطح جوامع بروز می کند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مکتب عاشورا را انسان‌ساز دانست و بیان داشت: در مکتب عاشورا شهید حججی‌ها تربیت می‌شوند ولی در مکتب غرب ترامپ‌ها ساخته می‌شوند.

زهرایی اضافه کرد: متأسفانه جوامع غربی هر چه به پیشرفت تکنولوژی دست می‌یابند از ابعاد انسانی فاصله می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس تنها در بعد نظامی خلاصه نمی‌شود، تبیین کرد: مؤلفه دفاع در نظام جمهوری اسلامی بر سرمایه‌های اجتماعی استوار است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هر جایی که انقلاب اسلامی بر پایه مردم استوار شد به پیروزی دست یافتیم، اضافه کرد: بدون مشارکت مردم در هیچ اموری موفق نخواهیم بود لذا از مردم می‌خواهیم همانگونه که در شعائر دینی و پیروزی انقلاب اسلامی همکاری کردند در زمینه محرومیت‌زدایی نیز پای کار آیند.

زهرایی خراسان‌جنوبی را استانی محروم دانست و گفت: خشکسالی‌های ۱۹ ساله و کمبود منابع آبی بر مشکلات این خطه کویری افزوده است.

وی با بیان اینکه با کم‌ترین هزینه می‌توان روستائیان را ماندگار کرد، تبیین کرد: نقش شبانان و روستائیان در ایجاد امنیت روستاها، حائز اهمیت است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از افتتاح ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۵۰ درصد این اعتبارات از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر تأمین و مابقی آورده استانی است.

زهرایی همچنین اعلام کرد: ۸۸ پروژه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر و بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های تعریف شده در زمینه محرومیت‌زدایی برخواسته از نیاز واقعی مردم است، تصریح کرد: همچنین قراردادی به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با قرارگاه قرب کوثر منعقد شده است که ۵۰ درصد این اعتبارات توسط قرارگاه قرب کوثر و ۵۰ درصد دیگر توسط استان تأمین می‌شود.

 رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: باید از تمام داشته‌هایمان در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره روستائیان تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز