دکتر همتی در نشست با فعالان اقتصادی حوزه صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

دولت پشتیبان فعالان اقتصادی است

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۲۴:۳۶
کد خبر: ۶۱۷۶۴۷
دولت پشتیبان فعالان اقتصادی است
استاندار هرمزگان اقتصاد را مسئله اصلی دولت و کشور دانست و گفت: دولت پشتیبان فعالان اقتصادی است و امروز نیاز توسعه اقتصادی جزء اولویت های اصلی کشور است و بر این اساس فعالان اقتصادی از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست با فعالان اقتصادی حوزه صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه تلاش خواهیم شرایط فعالیت های اقتصادی در مسیر بهبودی قرار گیرد، عنوان کرد: مدیران استان باید بخش خصوصی را محور بدانند و شرایط را برای فعالیت های بخش خصوصی سهل کنند.

وی ادامه داد: امروز منابع و بودجه دولتی محدود است و باید تلاش کنیم با تشویق بخش خصوصی، این بخش را برای مشارکت گسترده در فعالیت های اقتصادی ترغیب کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم که بخش عمده آن در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و ایجاد اشتغال است، بنده تلاش بیشتری را در این راستا در استان خواهم داشت و شخصا امور را به طور جدی در حوزه اقتصادی مدیریت و نظارت خواهم کرد و انرژی و وقت بیشتری را به این بخش اختصاص خواهم داد.

همتی با تاکید بر اینکه باید با اولویت بندی روی مسائل فعالان اقتصادی تمرکز کنیم، تصریح کرد: فعالان این عرصه ضمن مطرح کردن مسائل و مشکلات، راهکار رفع مشکلات هم پیشنهاد دهند تا فضای کسب و کار با نشاط و پویا شود.

وی اقتصاد را مسئله اصلی دولت و کشور دانست و بیان داشت: دولت پشتیبان فعالان اقتصادی است و امروز نیاز توسعه اقتصادی جزء اولویت های اصلی کشور است و بر این اساس فعالان اقتصادی از جایگاه مهمی برخوردار هستند تا در جبهه اقتصادی امور را به پیش ببرند و قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ارتقا یابد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه حضور نمایندگان بخش خصوصی در تمامی جلسات حوزه اقتصادی لازم و ضروری است، اظهار داشت: شرایط به گونه ای است که ما مدیران باید مستقیما وارد میدان شویم و از پروژه ها بازدید کنیم.

همتی اضافه کرد: دولت می خواهد بستر را برای فعالان اقتصادی فراهم کند و دستگاه های اداری باید دست تولیدکنندگان را بگیرند و آنها را کمک کنند و یاری دهند.

وی گفت: در هرمزگان تلاش خواهم کرد ارتباط نزدیکی با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برقرار کنم و با تلاش شبانه روزی شرایط رونق کسب و کار در استان را فراهم می کنیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: هرمزگان کارکردهای ملی بسیاری دارد که این امر نشان دهنده توانمندی این استان است و اولویت با حل مسائل مردم هرمزگان است و در فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی مردم هرمزگان در اولویت قرار دارند و باید از نیروهای این استان در چنین فعالیت هایی استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز