زاهدی هم زمان با بنیان گذاری هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی:

ارزشمند ترین خبرنگار جهان اسلام ، حضرت زینب (س) است

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۵:۴۴
کد خبر: ۶۱۷۷۰۱
ارزشمند ترین خبرنگار جهان اسلام ، حضرت زینب (س) است
ارزشمند ترین خبرنگار جهان اسلام ، حضرت زینب (س) است که خبر و رویداد واقعه عاشورا را به جهانیان تا ابد ، منتشر کرد و ایشان اسوه تعهد و سرلوحه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر محمد زاهدی رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و سخنران همزمان با بنیان گذاری هیئت عزاداری خبرنگاران در مقابل مسجد ارک، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و تقدیر از حرکت جهادی موسس هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی کشور گفت : ارزشمند ترین خبرنگار جهان اسلام ، حضرت زینب (س) است که خبر و رویداد واقعه عاشورا را به جهانیان تا ابد ، منتشر کرد و ایشان اسوه تعهد و سرلوحه می باشد.

همچنین ؛ مجید طلیمی بنیانگذار هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی اظهار داشت :عرصه فرهنگی ، عرصه جهاد است و  احیا عزاداری سنتی ، تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم حرکت فرهنگی و ارزشمند می باشد و خبرنگاران با سرلوحه قراردادن فرامین رهبری ، با تلاش در جهت انعکاس عزاداری های سنتی در این ایام ،  در تعالی فرهنگ ایرانی اسلامی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام در صحنه خواهند ماند.

دکتر سیده فاطمه ذوالقدر ؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد : فرهنگ زنده نگاه داشتن واقعه کربلا بسیار ارزشمند است  و احیا عزاداری سنتی به این فرهنگ سازی کمک خواهد نمود. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود : خبرنگاران همواره در تمامی رویداد ها و موضوعات مهم کشور از جمله دفاع مقدس دوش به دوش دیگر مسوولین و مردم حرکت کرده اند . راه اندازی هیئت خبرنگاران حسینی بسیار ارزشمند است و بدین وسیله حمایت ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس را از هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی کشور اعلام می داریم.

این در حالیست که سرهنگ مراد مرادی ، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا  وشهیدان گمنام دفاع مقدس برگزاری هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی را تحسین کرده و برای اصحاب رسانه آرزوی توفیق کرد.

 

نظر شما