در راستای ایجاد هم افزایی؛

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با هیات رییسه شرکت گاز استان قزوین دیدار کرد

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۸:۰۲
کد خبر: ۶۱۷۸۰۱
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با هیات رییسه شرکت گاز استان قزوین دیدار کرد
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران طی نشستی با هیات رییسه شرکت گاز استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید مومنی مدیر گازرسانی و مدیران ستادی شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل و روسای شرکت گاز استان قزوین دیدار و گفتگو کردند و در جریان اهم فعالیت های انجام شده توسط این شرکت قرار گرفتند.

مومنی در این دیدار ضمن تسلیت ایام عزاداری حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: روند این سفرهای استانی آشنایی با همکاران گاز استانی با هدف تعامل و مشارکت هرچه بیشتر با آنها و دریافت پیشنهادات و انتظارات جهت بهبود فرآیندهای سازمان است.

وی با تاکید بر سه مولفه بلوغ سازمانی که مدیران و روسای هر سازمان باید واجد آن باشند اظهار کرد: مدیران سازمان ها در راستای انجام مسوولیت هایشان باید سه مولفه دانش، مهارت و اخلاق را در نظر داشته باشند تا بتوانند سازمان را به سمت تعالی سوق دهند.

 مومنی افزود: مدیر یا مسوول یک واحد در وهله اول باید دانش کافی برای تسلط بر کار داشته باشد و در کنار آن از مهارت لازم و چابکی نیز برخوردار باشد ولی همه این ها بدون اخلاق به عنوان مولفه سوم راه به جایی نخواهد برد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نزدیک بودن اتمام عملیات گازرسانی به آخرین شهر استان قزوین تصریح کرد: شرکت های گاز استانی پس از اتمام گازرسانی به شهرها و روستا ها می بایست بیش از پیش وقت و فعالیت های خود را صرف نگهداشتن تجهیزات گاز و ارتقای رضایتمندی و خدمات رسانی بهتر به مشترکین کنند.

در این نشست، اسماعیل مفردبوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ضمن خیر مقدم به مدیرگازرسانی و هیا ت همراه، گزارش مبسوطی از فعالیت و عملکرد شرکت و همچنین اهداف آتی آن ارائه کرد.

مفردبوشهری با اشاره به اینکه در چهار ساله نخست دولت تدبیر و امید در زمینه گازرسانی به روستاها در استان قزوین اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است گفت: هم اکنون 79درصد خانوارهای روستایی استان در 413روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و 24شهر استان گاز دارند و 383هزار مشترک خانگی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود: علاوه بر پیشرفت های چشمگیر در زمینه گازرسانی به روستاهای بالای 20خانوار می توان به اقدامات برجسته ای همچون گازرسانی به 2هزار و 560واحد صنعتی عمده و جزء تا کنون، شبکه گذاری بیش از 650کیلومتر از سال95 تا کنون که نسبت به سال94 رشد 160درصدی داشته، تحویل 3هزار و 800میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی از ابتدای سال1395 تا کنون، کاهش چشمگیر اتلاف گاز و کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی در سال96 اشاره کرد.

نظر شما