در جلسه" شواری آموزش پرورش شهرستان دورود"مطرح شد:

تجهیز کتابخانه های مدارس در شهرستان دورود

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱:۳۳
کد خبر: ۶۱۷۹۹۲
تجهیز کتابخانه های مدارس در شهرستان دورود
در جلسه" شواری آموزش پرورش شهرستان دورود"برلزوم تجهیز هرچه بیشتر کتابخانه های مدارس دورود تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام رضا حقیان  امام جمعه  دورود  با بیان اینکه تعلیم وتربیت در مدارس وجامعه حرف اول را می زند گفت: این دو مثل کف ترازو می مانند که باید همیشه هم سطح ومساوی باشد.

وی افزود: اگر تعلیم سنگین باشد  کار تربیت راهی به جای نخواهد بردلذا باید تعلیم وتربیت همسو باشند وقتی این دو در کنار هم قرار بگیرند مطمئنا دانش آموزان سالم وجامعه پویا ییخواهیم داشت.

همچنین   اسفندیار هاشمی رییس آموزش پرورش,شهرستان دورود در این جلسه با اشاره به برخی از  مشکلات مدارس دورودازجمله مشکل حاد مدرسه سمیه که از سوی دیوار  همسایه  جان دانش آموزان را تهدید می کندگفت: با رانش زمینی که صورت می پذیرد احتمال ریزش دیوار این ساختمان به حیاط مدرسه وجود دارد  لذاباید راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کرد.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: 20 مدرسه دورود فاقد کتابخانه بود که با تلاشهای مجید کیانپورنماینده مردم دورودوازنا توانستیم که بیش ازسیصد جلدکتاب برای تجهیز کتابخانه های این مدارس بکارببریم وهمچنین چهل کارتن کتاب نفیس از طرف خیرین  به آموزش پرورش اهداشد که دربین مدارس دورود در حال توزیع می باشند .

وی افزود: هدف اصلی از توزیع کتاب بین مدارس  بالا بردن سرانه  مطالعه دانش آموزان است تابا افزایش این سرانه  فرهنگ کتابخوانی را در بین آنها نهادینه کنیم.

در ادامه این جلسه ماشالله نعمتی فرماندار دورود بر لزوم جلوگیری از سرویس های بدون گواهینامه که کار جابجایی دانش اموزان را انجام می دهند تاکید شد.

 

نظر شما