در راستای قرار گرفتن در جریان پیشرفت پروژه؛

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین از روند اجرایی سد بالاخانلو بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۲:۳۶
کد خبر: ۶۱۸۳۰۰
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین از روند اجرایی سد بالاخانلو بازدید کرد
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای قرار گرفتن در جریان پیشرفت پروژه احداث سد بالاخانلو از روند اجرایی این سد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمید پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین به همراه معاونت طرح و توسعه این شرکت و عوامل اجرایی کارگاه از روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث سد بالاخانلو در شهرستان بویین زهرا بازدید میدانی به عمل آوردند.

پویا در این بازدید ضمن تقدیر از تغییرات صورت گرفته جهت تسریع در روند اجرایی پروژه اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به میزان پیشرفت اجرایی سد بالاخانلو مهمترین اولویت خرید و نصب تجهیزات ابزار دقیق پروژه می باشد که باید مشاور و پیمانکار با فوریت اقدام مقتضی را در این خصوص به عمل آورند. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اجرای 60درصدی سر ریز سد بالاخانلو و از سوی دیگر نزدیک شدن به فصل سرما خواستار افزایش اکیپ های کاری جهت تسریع در عملیات خاکریزی و بخصوص بتن ریزی پروژه شد.

عملیات اجرایی سد بالاخانلو در منطقه بوئین زهرا توسط حدود 200نفر عوامل کارگاهی و با استفاده از 120دستگاه ماشین آلات سنگین در 5جبهه کاری با پیشرفت35% بر روی رودخانه حاجی عرب در حال اجرا می باشد و پیش بینی می شود با تامین منابع مالی در سال آینده به مرحله آبگیری برسد.

هدف از اجرای این سد تامین آب شرب 5شهر و 30روستا و بهبود آبیاری 4200هکتار اراضی کشاورزی می باشد.

آب منطقه ای2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز