علی ربیعی :

آغاز پرداخت معوقات کارگران آذرآب از فردا

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۵:۲۸
کد خبر: ۶۱۸۳۷۳
آغاز پرداخت معوقات کارگران آذرآب از فردا
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت معوقات کارگران شرکت صنایع آذرآب اراک از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی ربیعی در اراک  گفت : بر این اساس، شرکت صنایع آذرآب به چرخه تولید باز می گردد.

وی ادامه داد: هم اینک سرپرست جدید شرکت صنایع آذرآب با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی و وی بلافاصله در جمع کارکنان این شرکت حاضر شد و ضمن بازدید از خطوط تولیدی این شرکت، برنامه های تخصصی و مدون خود را برای کارگران تشریح کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مدیریت جدید این شرکت موظف شد برنامه ریزی های مدون برای تولید با کیفیت، جذب مشتری و ارتباط تنگاتگ با مشتریان پیشین این شرکت برای بقای آذرآب را در دستور کار خود قرار دهد.

وی ایجاد امنیت شغلی در شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی را رویکرد اصلی دولت عنوان کرد و گفت: هم اکنون ایجاد یک شغل پایدار هزینه های بسیاری برای دولت به همراه دارد بنابراین باید اشتغال موجود در نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی تحت هر شرایطی حفظ شود.

صبح امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع نمایندگان کارگران 2 شرکت آذرآب و هپکو حاضر شد و کارگران از نزدیک مشکلات و دغه های شغلی خود را برای وی بازگو کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تاکید بر شنیدن صدای کارگر، توسعه همه جانبه کشور را درگرو توجه ویژه به کارگران عرصه کار و تولید دانست.

شرکت صنایع آذرآب اراک در سال 1363 تاسیس اما فعالیت رسمی این شرکت از سال 68 آغاز شد و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی در ایران شناخته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز