رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

امیدواریم جوانانی همچون شهید حججی باز هم در تاریخ تکرار شوند

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۱۸۵۳۸
امیدواریم جوانانی همچون شهید حججی باز هم در تاریخ تکرار شوند
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: شهید حججی نمونه‌ای بارز از جوانان پرورش‌یافته در دامان انقلاب است که امیدواریم باز هم جوانانی همچون شهید حججی در تاریخ انقلاب تکرار شوند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدولی عارفی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه امتداد عاشورا  گفت : دفاع مقدس تداوم اهداف بزرگ و والای امام حسین(ع) بود و تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم اهداف امام حسین(ع) را بهتر و واضح‌تر به مردم می‌شناساند.

وی با اشاره به تنوع غرفه‌های این نمایشگاه افزود: فعالیت این غرفه‌ها یادآور رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های امام حسین(ع) و اصحابشان بود که برای جوانان امروزی بسیار سازنده و درس‌آموز است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت غرفه‌های روایت‌گری واقعه کربلا در این نمایشگاه عنوان داشت: در این غرفه‌ها وقایع روز عاشورا و ایام محرم منعکس در یک روایت جذاب توصیف می‌شد که جمع بسیاری نظاره‌کننده آن بودند و این به خوبی تاثیر برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه ثابت می‌کند.

عارفی حضور جوانان در این نمایشگاه را سازنده ومؤثر دانست و یادآور شد: حضور جوانان در این نمایشگاه سبب شور و اشتیاق بیشتر آن‌ها در توجه به این مسائل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما از حریم اهل‌بیت(ع) و جبهه مقاومت، در ورای سوریه و نقاط دیگر جانانه و عاشقانه دفاع می‌کنند که این جوانان همان جوانان پرورش یافته در دامان انقلاب هستند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان‌جنوبی بابیان اینکه شهید حججی نمونه‌ای بارز از جوانان پرورش یافته در انقلاب است تصریح کرد: امیدواریم جوانانی همچون شهید حججی بازهم درتاریخ انقلاب تکرار شوند که برپایی همچین نمایشگاه‌هایی به این موضوع کمک می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز