مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل :

نماز ظهر عاشورا در ۴نقطه اردبیل اقامه می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۸۶۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برنامه‌ریزی جهت اقامه نماز ظهر عاشورا در چهار نقطه شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه هماهنگی نماز ظهر عاشورا تصریح کرد: هم‌زمان با ظهر عاشورا، نماز ظهر عاشورا در خیابان شهیدگاه، مسجد هاشمیه، امامزاده صدرالدین و امامزاده عبدالعزیز نیار برگزار می‌شود.

وی با تأکید به اینکه نهضت حسینی برای زنده نگه‌داشتن فریضه‌های الهی است، ادامه داد: نماز مهم‌ترین فریضه‌ای بود که امام حسین (ع) تا آخرین لحظه زندگی به آن تأکید کرد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهار نقطه برای اقامه نماز پیش‌بینی شده تا دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی با کنار گذاشتن عزاداری‌های سنتی خود در نماز اول وقت شرکت کرده و حضور پیدا کنند.

ستوده با بیان اینکه  علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز نماز اول وقت اقامه خواهد شد ادامه داد: در عین حال در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اجتماع عظیم عزاداران برگزار می‌شود.

وی تجمع عزاداران را در میدان عالی‌قاپو مجاور بقعه شیخ صفی‌الدین عنوان و اضافه کرد: مداحی و شعرخوانی از بخش‌های مختلف تجمع بزرگ عزاداران حسینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زمان تجمع عزاداران در روز تاسوعا را ساعت ۱۳ و زمان تجمع در روز عاشورا را ساعت ۱۵ تا نماز مغرب و عشا عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز