با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی؛

نشست شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۸۷۳۴
نشست شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در قزوین برگزار شد
نشست شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نشست شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان قزوین با حضور مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی، سید جواد هاشمی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور استان های وزارت امور اقتصاد و دارایی، پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین، قاسمی مدیرکل اقتصاد و دارایی و دیگر مدیران ارشد اقتصادی استان برگزار شد.

 در این جلسه قدمی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمانها، از مدیران اقتصادی استان قزوین به عنوان افراد باتجربه و موفق یاد کرد و گفت: از شما انتظار داریم مشکلات و چالش های فراروی توسعه و تولید و سرمایه گذاری استان را که بخش زیادی از آن به حوزه اقتصادی مربوط می شود را رصد کرده و در جهت حل آنها تلاش کنید.

وی وزارت امور اقتصادی و دارایی را یکی از بزرگترین و مهمترین وزارتخانه های دولت دانست که مسوولیت های مهم اقتصادی و معیشتی کشور را به عهده دارد.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت تشکیل شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استانها، وظیفه اصلی این شورا را ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاههای اقتصادی استانها جهت توسعه اقتصادی دانست.

 در دامه این نشست پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در حوزه های مختلف گفت: با مجموعه اقداماتی که ما در حوزه های مختلف انجام داده ایم شاهد پویایی و رونق در قسمت های مختلف مالیاتی هستیم.

وی با اشاره به رشد میزان وصولی این اداره کل طی سالهای اخیر افزود: در سال 1395 این اداره کل موفق به تحقق97 درصدی سهمیه وصولی و رشد 28 درصدی نسبت به سال گذشته گردیده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اضافه کرد: همچنین در رابطه با توافق موضوع ماده 238 قانون مالیاتهای مستقیم، اجرای طرح جامع مالیاتی، امور هیاتهای حل اختلاف مالیاتی شاهد روند رو به رشد و بهبود شرایط هستیم.

پورامیدی در ادامه به ارتقای 221نفر از کارکنان در سطوح مختلف سازمانی اشاره کرد و هدف از انجام آن را رفع مشکلات واحدهای سرپرستی و افزایش کیفیت خدمات به مودیان مالیاتی دانست.

 وی در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی اداره کل گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان اداره مالیاتی شهرستان البرز، خرید ساختمان جدید برای اداره کل و آغاز فرآیند بهسازی و بازطراحی آن، خرید ساختمان جدید اداره مالیاتی شهر محمدیه از جمله پروژه های عمرانی کلان و مهم اداره کل می باشد که با پیگیری های انجام شده به نتیجه رسیده است و در حال پیگیری برای خرید ساختمانهای جدید برای دیگر ادارات مالیاتی می باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز