معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

کشاورزان کود های مورد نیاز را از مراکز مجاز خریداری کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۱۸۷۷۸
کشاورزان کود های مورد نیاز را از مراکز مجاز خریداری کنند
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از کشاورزان استان خواست برای کشت محصولات زراعی و باغی از کودهای مجاز استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود ربانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بابیان این نکته که استفاده از کود بین30 تا 35درصد در افزایش راندمان تولید محصول تاثیر گذار می باشد افزود: کشاورزان استان نهاده های مورد نیاز خود را از مراکز و شرکت‌ های که از این سازمان مجوز دریافت کرده اند تهیه کنند.

وی اظهار داشت: لازم است کشاورزان هنگام خرید بذر و کود به لیبل های روی بسته ها توجه نمایند تا تقلبی نباشد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه با تاکید براین نکته که بذر و کود استاندارد مورد نیاز به میزان کافی برای کشاورزان استان تهیه شده است  گفت: با توجه به لزوم نصب برچسب و هولوگرام بر روی بسته‌های کود از خرید هر گونه کود از مراکز فروش بدون برچسب و هولوگرام خودداری کنید.

ربانی افزود: استفاده به موقع با میزان مشخص کود در مزارع و باغات در ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی و تولید محصولات سالم و مرغوب نقش به‌سزایی دارد که نیازمند توجه مدیران و کشاورزان است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از کودهای ارگانیک باید در دستور کار کشاورزان مسوولان مربوط قرار بگیرد چرا که محصولات سالم و مرغوب تولید خواهد شد که گامی موثر در توسعه کشاورزی استان به شمار می‌رود.

ربانی در پایان ازکشاورزان  استان خواست برای خرید کود و سموم کشاورزی تنها از طریق مراکز مجاز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز