مدرس خبر داد:

۲۱ طرح سرمایه گذاری و تولیدی در ششمین جلسه کارگروه زیربنایی هرمزگان تعیین کاربری اراضی شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۳:۰۹
کد خبر: ۶۲۰۳۷۳
۲۱ طرح سرمایه گذاری و تولیدی در ششمین جلسه کارگروه زیربنایی هرمزگان تعیین کاربری اراضی شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تعیین کاربری اراضی 21 طرح سرمایه گذاری و تولیدی در ششمین جلسه کارگروه زیربنایی هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان، عنوان کرد: از جمله وظایف مهم کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان، تعیین کاربری اراضی در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها و خارج از محدوده ‏های روستاها براساس آئین ‏نامه احداث بنا و تأسیسات است.

وی ادامه داد: این کارگروه ذیل شورای برنامه ‏ریزی و توسعه استان است که مصوبات این کارگروه می‏ بایست به تأیید شورای برنامه ‏ریزی و توسعه استان برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به مصوبات ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان، افزود: در این جلسه 28 پرونده مربوط به طرح های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و تولیدی که از طرف دستگاه های متولی شامل سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راه و شهرسازی به دبیرخانه کارگروه احاله شده بود، مطرح و از میان پرونده های مذکور با 21 پرونده موافقت شد.

مدرس تصریح کرد: این 21 پرونده جهت اجرای طرح های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی، گردشگری و ورزشی و سایر طرح ها در جهت افزایش سهم اشتغال، سرمایه گذاری و تولید در هرمزگان تعیین کاربری اراضی شدند.

وی خاطرنشان کرد: هفت پرونده نیز جهت بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه ارجاع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز